#sikersztori


Budapestre jött a bankokat leiskolázó startup
 

Budapestre jött a bankokat leiskolázó startup

A bankokhoz képest sokkal olcsóbban lehet pénzt küldeni az észt Transferwise rendszerén keresztül, amely kilencedik irodáját most Budapesten nyitja. A cég társalapítójától megtudtuk, hogy a helyszínválasztás során Berlin és Budapest között vacilláltak, végül utóbbi mellett döntöttek, elmondták miért.

hvg.hu hvg.hu




Ha ma kezdené, talán nem is lenne
 

Ha ma kezdené, talán nem is lenne "kenős fagyi" Budán

Huszonöt éve, a rendszerváltás hajnalán nyitott meg az első olasz kézműves fagyizó Budapesten. Az Artigiana azóta is a kevés biztos pontok egyike a városban, az alaposan megváltozott piacon is megőrizte a törzsvásárlóit. A vállalkozás fenntartása azonban az évek során egyre nehezebbé vált, a tulajdonos nem szívesen lenne azok helyében, akik csak most vágnak bele a bizniszbe.

Varga Szabolcs Varga Szabolcs

Nem a magas kockázattűrés, inkább apuka pénztárcája a siker titka
 

Nem a magas kockázattűrés, inkább apuka pénztárcája a siker titka

Vállalkozást indítani talán még soha nem volt olyan menő, mint napjainkban, amikor cikkek sokasága számol be sikersztorikról, a fiatalság pedig nem sportolókban és rocksztárokban keresi a példaképet, hanem a selfmade vállalkozókban, akikben a sajtó fáradhatatlanul keresi azokat a közös jellemvonásokat, vagy azt a képletet, ami a siker receptjét adja. A Quartz újságírója megtalálta: a tehetős család az.

hvg.hu hvg.hu


Magyar fotósok találmányán ámul a világ
 

Magyar fotósok találmányán ámul a világ

Két magyar természetfotós olyan gömbfejet fejlesztett, amiről külföldön azt írták, hogy ez az állványfejek svájci bicskája. A találmányt a legjobb fotográfiai kiegészítőnek választották a Fotótechnikai Lapok Világszövetségének (TIPA) 2015-ös dubai kongresszusán.

hvg.hu hvg.hu


Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni
 

Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni

A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.

Varga Szabolcs Varga Szabolcs