#snack






Végveszélyben a ropi
 

Végveszélyben a ropi

A magyarok nem tipikusan nassolós nép, még a legnépszerűbb snack típusokat, a burgonyachipset és a sóspálcikát is csak a lakosság alig több mint fele fogyasztja. A naponta snacket ropogtatók aránya pedig még a 0,5 százalékot sem ér el – derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből.

hvg.hu hvg.hu

Kevesebb sört iszik a magyar
 

Kevesebb sört iszik a magyar

A vásárolt sör mennyisége évről évre csökken, a vizsgált időszakban egy háztartás átlagos fogyasztása 57 liter volt, 4 literrel kevesebb, mint egy évvel korábban és 9 literrel kevesebb, mint két éve a GfK felmérése szerint.

MTI MTI

Félre a fogyókúrával! A 7 legjobb snack a Super Bowl mellé
 

Félre a fogyókúrával! A 7 legjobb snack a Super Bowl mellé

Ma éjjel közvetítik a Super Bowl döntőt. Azt tudjuk, hogy Amerikában tízmilliókat vonz az esemény és mint annyi más esemény, ez is nagy részben szól a hatalmas étkezésekről. Mivel idehaza is egyre többen követik a közvetítést a képernyők előtt, most összegyűjtöttünk néhány tuti tippet a feleségeknek, barátnőknek, amikkel kedveskedni tudnak a televíziók előtt ragadó férfiaknak. A fogyókúrát felejtsük el erre az estére.

Sz. J. Sz. J.

Leszokunk a csipszről és a kóláról az adó miatt?
 

Leszokunk a csipszről és a kóláról az adó miatt?

Csökkent az egészségkárosító összetevőket tartalmazó termékek fogyasztása - derült ki abból a vizsgálatból, amely a népegészségügyi termékadó gazdasági hatásait mérte. A népegészségügyi adóból 19,05 milliárd forint volt a költségvetési bevétel - a kutatás eredményéről az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) tájékoztatta szerdán közleményben az MTI-t.

MTI MTI

Sem a foci, sem az olimpia nem húzza a sörfogyasztást
 

Sem a foci, sem az olimpia nem húzza a sörfogyasztást

A nagy sportesemények idején a gyártók és a kereskedeők rendszeresen a sör és a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedésére számítanak. Az elmúlt hat év adatainak vizsgálata alapján azonban nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a rendezvények és a vásárlások között – derült ki a GfK Hungária idén húsz éves Háztartáspanel eredményeinek elemzése során.

hvg.hu hvg.hu