Egyszerű ötlet egy tuti startuphoz - videó
Nem kell az egészet túlgondolni! Piacképes termék kell - egyedi, mégis jellegzetes. Íme egy példa.
Nem kell az egészet túlgondolni! Piacképes termék kell - egyedi, mégis jellegzetes. Íme egy példa.
A startup olyan gyártástechnológiát kíván bevezetni a nemzetközi kerámiapiacon, amely az iparágban jelenleg elérhető legmagasabb minőségű termékek - csempe, porcelán és szaniter áruk - előállítását teszi lehetővé a cég állítása szerint az eddigieknél jóval alacsonyabb gyártási költségek mellett.
Nem kell évtizedeket várni arra, hogy a csúcskategóriás autókban használt technológiák széles körben elérhetővé váljanak. Szenzorok sokasága helyett elég mindössze egyetlen okoseszközt az autó diagnosztikai csatlakozójára húzni, hogy korosodó használt autónkból adatok tömkelegét nyerjük ki.
Június elején - amikor még rótták az utakat az Uber autói - olyan fuvart is lehetett kérni, ahol befektetők voltak az útitársak. Az UberPITCH keretében olyan cégekre vadásztak, amelyek a technikai fejlődést segítik elő valamilyen formában. Most kihirdették a győzteseket.
A magyar fejlesztésű szőlőőr valószínűségszámítással jelzi előre a tőkéket fenyegető veszélyeket. Nemcsak a termésveszteségtől, hanem a fölösleges vegyszerhasználattól is megkíméli a gazdákat. Ha a találmány a legproblémásabb szektorban jól vizsgázik, nincs akadálya, hogy a mezőgazdaság más területein is berobbanjon.
Egy kenyai testvérpár olyan technológiával állt elő, amivel a pamut, selyem vagy egyéb anyagból készült ruházatot foltállóvá lehet tenni.
A startup hasonlóan működik, mint az Uber, csak itt business class-os ügyfeleket furikáznak sötét Mercikben. A cég weblapja szerint a szolgáltatás Budapesten is elérhető.
Már Magyarországon sem csak álom a közösségi irodai lét, ahol mindenki a saját maga főnöke, ahol mindent szabad, de semmit sem muszáj, ahol a coworkerek önzetlenül segítik egymást, és ahol munka után együtt sörözik a huszonéves kreatív a 70 éves könyvelővel.
Az Uber kivonulásával a megosztásos gazdasági modell egyik zászlóshajója veszett oda, de a folyamat már visszafordíthatatlan, számos magyar startup vágott bele, hogy egy-egy iparágat megreformálva közösségi megoldást találjon olykor évszázados problémákra.
Egy kisebb cégnél, hosszabb időszak alatt sokkal többet lehet tanulni, mint az egyetemen, legalábbis a tapasztalat azt mutatja, hogy amit a diákok az egyetemen tanulnak, ritkán találkozik azzal, amire a munkaerőpiacon szükségük lenne. Ezt szem előtt tartva született meg a Bridge Budapest legújabb ösztöndíjprogramja.
A növekedés és fejlődés érdekében egy startupnak a megfelelő teljesítménymutatókra kell összpontosítania, továbbá stabil finanszírozási stratégiát kidolgozni, és a kezdetektől fogva globális terveket szőni. A BlaBlaCar alapítója mesél tapasztalatairól.
Kinőtte budapesti főhadiszállását a LogMeIn, amely éves szinten 20 százalékkal növelte munkatársai számát hazai irodáiban, 370-re növelve alkalmazottai számát.
Egy cég máris bejelentkezett az Uber kivonulásával munka nélkül maradó 1200 sofőrre.
Frederic Mazella szerint egy cégnek három dologra van szüksége ahhoz, hogy sikeres legyen, amiket zöld, kék és piros színekkel jelölt. Ezek egy startup alapszínei, amelyek közül először a zöldről, vagyis az úgynevezett vállalati DNS kialakításának fontosságáról számol be.