Ékszertelefonokkal jutott tovább a startup
Egyedi, személyre szabott, kisszériás, formatervezett nemesfém ékszerek és használati tárgyak készítői jutottak tovább az Elevator Pitch Competition harmadik fordulóján.
Egyedi, személyre szabott, kisszériás, formatervezett nemesfém ékszerek és használati tárgyak készítői jutottak tovább az Elevator Pitch Competition harmadik fordulóján.
Az Elevator Pitch Competition nevű startup verseny második fordulóján a szakmai zsűri a mobil zenehallgatás új lehetőségeiben látott fantáziát. A hét győztese így a 3G Multimédia lett.
Kockázati tőkések, magánbefektetők és tőkebevonási tranzakciójukra készülő korai fázisú vállalkozások (startup) adnak egymásnak randevút április 29-től kezdődően öt héten át minden csütörtökön a Budapesti Értéktőzsde konferenciatermében. A találkozókra egy speciális versenysorozat keretében kerül sor.
Sikeresen szerepelt a berlini startup-versenyen a hazai fejlesztésű egészségügyi kereső, a HealthMash. Erős mezőnyben, 22 induló közül került dobogóra a WebLib angol nyelvű megoldáskeresője.
Lehet sok pénzt keresni egy európai induló vállalkozással, ám az élmény a börtönszexhez hasonlítható: megkaphatod, de kemény menet lesz. Többek között ez is elhangzott a BarCampon, ahol a startup-verseny győzteseit is kihirdették. A nyerteseket nem a saját projektjükről kérdeztük, hanem a riválisok termékeiről, szolgáltatásairól kértük ki a véleményüket.