Újabb szupersportkocsival rukkol elő a legendás autótervező
Gordon Murray legújabb szuperkönnyű sportautójának ezúttal lenyitható a teteje.
Gordon Murray legújabb szuperkönnyű sportautójának ezúttal lenyitható a teteje.
A dél-koreai gyártó most leleplezett újdonsága háromféle hajtáslánccal készül.
A megfelelő lökettérfogat és a magas fordulatszám bőven helyettesítheti a turbót vagy a kompresszort.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
Ebben a 2,5 évtizedes múltra visszatekintő Integra Type R-ben kevesebb, mint 10 ezer kilométer van.
Saját hazájában megszűnik a 43 éve kapható szedán forgalmazása.
Az Aventador hibrid utódja tizenhárom vezetési üzemmóddal szolgál.
Az 5 literes V8-as benzinmotor teljesítménye több mint 50 százalékkal növekszik.
Legyártották az ikonikus McLaren F1 által ihletett Gordon Murray Automotive T.50 első példányát.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
Az eladósorba került példány érdekessége az alig több mint 200 kilométeres futásteljesítmény és az egyedi, kivételesen nem vörös fényezés.
A Jimny Heritage képzeletben visszatekeri néhány évtizeddel az idő kerekét.
Jött néhány példány hazánkba a Michelisz Norbert versenyautójának alapját adó, itthon eddig hivatalosan elérhethetetlen modellből.
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
A felrfrissített Corolla külseje minimálisan változott, a műszerfal azonban sokkal modernebb lett, miközben a hibrid hajtásláncokat nemcsak erősebbé, hanem kicsit takarékosabbá és egyben halkabbá is tették. A "japán Golf" újult erővel menetel tovább.
Ez a közel 3 évtizedes szupersportkocsi eddig alig több mint ezer kilométert hagyott maga mögött.