Turbó nélkül is van élet: melyik most a legerősebb szívó V8-as autó?
A megfelelő lökettérfogat és a magas fordulatszám bőven helyettesítheti a turbót vagy a kompresszort.
A megfelelő lökettérfogat és a magas fordulatszám bőven helyettesítheti a turbót vagy a kompresszort.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
Ebben a 2,5 évtizedes múltra visszatekintő Integra Type R-ben kevesebb, mint 10 ezer kilométer van.
Saját hazájában megszűnik a 43 éve kapható szedán forgalmazása.
Az 5 literes V8-as benzinmotor teljesítménye több mint 50 százalékkal növekszik.
Legyártották az ikonikus McLaren F1 által ihletett Gordon Murray Automotive T.50 első példányát.
A felfrissített dizájnú koreai modell többek közt dashcam és digitális kulcs funkcióval bővült.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
Az eladósorba került példány érdekessége az alig több mint 200 kilométeres futásteljesítmény és az egyedi, kivételesen nem vörös fényezés.
Érkezőben az olasz gyártó minden korábbinál erősebb hibrid szupersportkocsija.
A Jimny Heritage képzeletben visszatekeri néhány évtizeddel az idő kerekét.
Jött néhány példány hazánkba a Michelisz Norbert versenyautójának alapját adó, itthon eddig hivatalosan elérhethetetlen modellből.
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
A felrfrissített Corolla külseje minimálisan változott, a műszerfal azonban sokkal modernebb lett, miközben a hibrid hajtásláncokat nemcsak erősebbé, hanem kicsit takarékosabbá és egyben halkabbá is tették. A "japán Golf" újult erővel menetel tovább.
Ez a közel 3 évtizedes szupersportkocsi eddig alig több mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott luxusautó kevesebb, mint 44 ezer kilométert hagyott maga után.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
Az Aventador hibrid utódja tizenhárom vezetési üzemmóddal szolgál.