Határ a csillagos ég: testközelből ismerkedtünk meg a zseniális Alfa Romeo 155 DTM-mel
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
A közel 3 évtizedes sportszedán árából bőven kijön egy vadonatúj 612 lóerős AMG E63 S.
A Toyota prémiummárkájának újdonsága 30 centiméterrel rövidebb az eddigi legkisebb Lexus divatterepjárónál, az UX-nél. Íme a hibrid LBX, amely most először kifejezetten az európai piac igényeinek megfelelően lett kialakítva.
Ez a 62 esztendős olasz sportkocsi a vártnál alacsolyabb áron cserélt gazdát, de persze így sem nevezhető éppen olcsónak.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
A modernizált Yaris immár 130 lóerős hibrid hajtáslánccal is elérhető.
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Felfrissített infotainment rendszerrel és új színekkel támad a japán gyártó hibrid hajtással is elérhető látványos sportkupéja.
A hibrid újdonság az ígéretek szerint hasonlóan gyorsul, mint a 3 literes V6-os SUV-ok.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.
A belsőégésű-motorral szerelt Boxster platform utolsó modellje a most debütált 500 lovas Porsche 718 Spyder RS.
A 18 lóerővel izmosabb felfrissített Swace az elődjénél sokkal fürgébben gyorsul, miközben picit javult a fogyasztása.