Elmeszelte a Médiatanács a Pride kampányfilmjét – csak késő éjjel kerülhet adásba
Nem adható le társadalmi célú reklámként a Pride-hónap kampányfilmje, de aki csak úgy sugározná, csakis a késő esti műsorsávban teheti. Az RTL végül le sem adja.
Nem adható le társadalmi célú reklámként a Pride-hónap kampányfilmje, de aki csak úgy sugározná, csakis a késő esti műsorsávban teheti. Az RTL végül le sem adja.
Rogán Antaléktól azonban jutott pénz az ATV-nek és az RTL-nek is.
Nem indít vizsgálatot a Reklámszövetség a kormány nemzeti konzultációt népszerűsítő bombás hirdetései miatt. A szervezet először azzal indokolt, hogy ezek politikai hirdetések, majd a társadalmi célúként feladott hirdetésekről is megállapította, hogy azok valójában politikaiak, így nem tud mit tenni, egyébként mindegy is, mert a Reklámetikai Kódex a kormányra úgysem vonatkozik.
Sokak szerint a kampány azokat sokkolja, akiket nem kéne.
Sokan úgy érzik, személyesen is el kell számolniuk Győrfi Pálnak azzal, mit csinálnak.
Társadalmi célú reklámmal buzdít az EP-választáson való részvételre az RTL Magyarország, valamint online élőben közvetíti az EP-csúcsjelöltek brüsszeli vitáját.
Dobos Menyhért vezérigazgató szerint Hadházy videója nem minősül közérdekű közleménynek.
Önhatalmúlag mérlegelheti a közmédia, hogy leadja-e Hadházy Ákos hirdetését vagy sem – erre jutottunk a jogszabályokat átnézve és szakértőkkel beszélve. A döntés borítékolható, azonban a közmédia a végtelenségig húzhatja az időt. Az MTV korábbi hírigazgatója, Kert Attila azt mondja, Hadházy politikai hirdetést akar föladni, amit ő nem engedne adásba, ahogy a Soros-kampánynál is ezt tette volna, de ha az ment, ez is mehetne.
Papp Dániellel szeretnének beszélni és egy társadalmi célú hirdetést leadatni.
Fluor Tomi, Ulmann Mónika, Pataki Ági és a pannonhalmi főapát is részt vesz a kampányban.
Ahogy tegnap megírtuk, hatalmas felháborodást váltott ki a szervezet reklámszpotja, amellyel arra próbálták rávenni a nézőket, hogy ajánlják fel nekik személyi jövedelemadójuk 1 százalékát.
Már petíció is indult a Magyar Rákellenes Liga friss reklámja ellen, amelynek célja az lett volna, hogy rávegye az adózókat, ajánlják fel a szervezetnek szja-juk 1%-át.
Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.