Jönnek a dízelgyilkos elektromos buszok – nem, nem a trolikra gondolunk
A tisztán elektromos meghajtás a személyautók mellett a tömegközlekedésben is kezd elterjedni.
A tisztán elektromos meghajtás a személyautók mellett a tömegközlekedésben is kezd elterjedni.
Ha esetleg túl könnyűnek tűnik a kérdés, akkor a két járműtípus közötti mennyiségbeli különbséget is meg lehet tippelni.
Egy troli és egy személygépkocsi ütközött össze a város egyik forgalmas pontján, a troli egy villanyoszlopnak vágódva állt meg. A balesetben tízen könnyen, ketten pedig súlyosan megsérültek.
Csak az első ajtón lehetett volna felszállni, de ezt a külföldi férfiak nem tudták. Végül a megállóban maradtak, a csomagjaik viszont a trolin.
Amivel Németországban próbálkoznának, az a legtöbb helyen már befuccsolt.
A főpolgármester szerint nincs anyagi fedezetük a metró teljes körű akadálymentesítésére, de megvizsgálják még egy állomáson a lift beépítésének lehetőségét. Tarlós István elmondta pénteken azt is, pontosan hány új troli és villamos érkezik Budapestre, illetve felvetette, hogy a Római-partra épített védmű a patakok bevédése után akár okafogyottá is válhat.
Még márciusban volt abból botrány, hogy rácsukta a troli az ajtót egy babakocsis anyukára a Hősök terén. Most zárult le az ügy bírósági szakasza, kiderült, a nő valótlanságokat állított, ezért félmillió forintot kell fizetnie.
Az agresszív utas a Wesselényi utcánál támadt rá a sofőrre.
Az 1-es villamosok sem járnak, több is feltorlódott belőlük.