Egyetlen parkoló kocsi blokkolt egy troli- és két buszjáratot
Az 83-as troli, valamint a 15-ös és a 115-ös busz helyett egy szakaszon pótlóbuszokat állítottak be hajnalban. Még fél 6 előtt sikerült elhárítani az akadályt.
Az 83-as troli, valamint a 15-ös és a 115-ös busz helyett egy szakaszon pótlóbuszokat állítottak be hajnalban. Még fél 6 előtt sikerült elhárítani az akadályt.
Baleset miatt Budapesten a 73-as troli teljes vonalán pótlóbusz közlekedik, írja a BKK.
A nagy méretű divatterepjárókkal sokak számára nehéz rendesen leparkolni, még akkor is, ha ma már több apró kamera képe segíti a folyamatot.
Utasok és önkormányzati rendészek tolták be a 74-es trolit az Ajtósi Dürer sor és a Dózsa György út sarkán – derül ki a YouTube-ra csütörtökön felkerült videóból.
A 22 éves Majoros Vivien 5 hónapos fiával akart leszállni a 75-ös trolibuszról a Hősök terén, de a sofőr nem hagyta.
Decemberben azt állította a Budapesti Közlekedési Vállalat, hogy a gyártó már kijavította a hibát. Most arról küldtek közleményt, hogy valamennyi Solaris-Skoda trolit kivonják a forgalomból.
Ötszörös felárral adhatott túl egy közvetítő cég a BKV-tól vásárolt négy trolibuszon. A BKV által darabonként másfél millió forintért eladott járművekért az ukrán vevő - a hírek szerint - 8 millió forintnak megfelelő eurót fizetett. A kettő közötti különbség például a Eltro Belak cseh közvetítőcégnél köthetett ki. Más kérdés, hogy rájuk miért volt szükség, amikor az eladó és a vevő a kezdetektől kapcsolatban állt egymástól.
Két megálló között, haladás közben is előfordulhat, hogy kinyílik valamelyik ajtó a tavaly beszerzett trolibuszokon – írja a VS.hu, amelynek megkeresésére a BKV azt válaszolta: valóban történt ilyen, de azok egyedi esetek voltak, a hibát pedig már kijavította a gyártó.
A nagy budapesti járműfejlesztési beruházás a végéhez közeledik, de a következő ütemben jöhetnek az új trolibuszok és CAF-ok.
Szabálytalanul parkoló kisteherautó miatt terelve járt kedd délelőtt a 74-es trolibusz. A BKK képet is közzétett az esetről.
A város járművenként ötezer eurót fizet.
Elképzelések bőven vannak már a Városliget közlekedésével kapcsolatban, kérdés, mi valósul meg ezekből. Az autómentesítést tartják a legfontosabbnak. A trolik nagy részét is a ligeten kívülre tennék, csak a Dvorák sétányon járnának akkumulátoros járművek, a mostaninál szűkebb úton – hangzott el a Liget Park Fórumon.
Állandó „szuvenír”a szegedi trolikban, villamosokban a veszélyhelyzeteknél használható ablaktörő kalapács. A városban alig van olyan jármű, amelynek utasteréből ne lopták volna el az eszközt. Az elmúlt években ezernél is több ilyen kalapácsot nyúltak le, a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) legutóbb nyáron pótolta a hiányzó darabokat – írja a Délmagyarország.
A 19-es trolira szeretett volna felszállni egy édesanya Szegeden, aki babahordozóban vitte gyermekét, ám a sofőr ezt nem engedte. Hiába nem tiltja semmi sem, hogy a kisgyerekes szülők babahordozóban vigyék magukkal gyermekeiket, nem a mostani tiltás az első eset.