Kemény ízlésterror a Barbie-rózsaszín Tesla Model X
Vagy inkább rágószínű? A vadiúj Tesla Model X tulaját ha másért nem is, a merészségéért el lehet ismerni.
Vagy inkább rágószínű? A vadiúj Tesla Model X tulaját ha másért nem is, a merészségéért el lehet ismerni.
A Porsche felnik, a tárcsafék és a bukócső olyan árulkodó részletek, amelyek azonnal feltűnnek a szakavatott szemnek, arra viszont senki nem számított, hogy hatszáz lóerővel gazdálkodik a piros Volkswagen.
Egy dortmundi műhely készítette el a sportlimuzin felpaprikázott változatát, amely még TÜV minősítéssel is büszkélkedhet.
Leleményes oroszok elkészítették az eddig legszélesebb Matizt, az 51 lóerős motorhoz viszont nem nyúltak, így az meg is főtt menet közben.
A Lamborghini Aventador SV az egyik legvadabb külsejű autó egyébként is a piacon. De nyilván, akiknek ez napi használati tárgy, ott egy kicsit magasabban van az ingerküszöb és még többet akar.
Az RX-7 az egyik legtiszteletreméltóbb japán sportautó, de ez nem annyira érdekelte azokat, akik átszabták a gépet.
A GLE 63 AMG eddig sem a visszafogottságáról volt híres, de a szélesítő-csomaggal, a malomkerekekkel és a látványos szénszálas karosszériaelemekkel garantáltan megrémíti azt, akinek feltűnik a visszapillantójában.
A több mint 15 ezer euróba kerülő sárga fényezés gyári extra, a többi kiegészítő és a motortuning viszont a Brabus műve.
Sajnos csak a fékpados mérésről készült felvétel, de azért így is elég bíztatónak tűnik a szerkezet, cserébe pedig elárulták, hogy mennyi pénzbe kerül egy ilyen átalakítás.
A Mercedes GLE Coupét gyorsan megtalálták maguknak a tuningcégek. Az orosz TopCar profiljába is tökéletesen illeszkedik egy ilyen fenevad.
Jó szokásukhoz hűen nem csak a külsejét dolgozták át jelentősen, de a motorhoz is hozzányúltak, és persze az eredeti bőrkárpitot is lecserélték babakékre.
Valójában nem is az M2-t vették kezelésbe a tuningműhely szakemberei, hanem az M235i-t, de amit belőle faragtak, az még az M4-et is túlszárnyalja.
A bölény Észak-Amerika és Európa legnagyobb szárazföldi állata. A japán Wald International Black Bison Mercedes-AMG GT-je találóan hozza ezt a meghatározást.
A Z-Tune kivitelből mindössze 19 példányt készítettek, így már a ritkaságánál fogva is egy vagyont ér, de emellé 500 lóerős motor és összkerekes hajtáslánc is jár, amitől a leggyorsabb szériaautók egyikének számít. Az ára is ezt tükrözi.
Azon túl, hogy a bajorok hibrid sportkocsija kapott egy vakító króm fóliát, telepakolták extrém karosszériatoldatokkal.
A kiszélesített sárvédőív és a kacsafarok spoiler valószínűleg ezután sem fog felkerülni a gyári kiegészítők listájára, mégis örülhetnek neki a németek, hogy ez is megvalósult Japánban.
Egyre többet foglalkozunk mi is az elektromos, hibrid, plug-in hibrid autókkal, ahogyan a trend egyre erősödik. Hozzá kell tenni azért, hogy az szimpatikus őrült konstrukciótk még minidig a benzinfalók közt vannak. Heti top híreinkbe is simán beférnek.
Ahhoz, hogy a sofőr előcsalja az apró méregzsákban rejlő bődületes teljesítményt nem csak bátorság, de kellő vezetési tudás is szükségeltetik.
Egy német közlekedésbiztonsági kampánysorozat miatt faragtak rendőrautót az amerikai sportkupéból.
A turbóval megvadított japán blokk 170 lóerővel mozgatja az 600 kilogramm körüli kisautót.