szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik a gyári alapmodellt esetleg picit unalmasnak találják.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a 639 lóerős teljesítményű 4 ajtós Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+-t, melyből most egy új tuningverzió érkezett.

Az 55 milliméterrel leültetett Mariani sportmodell egyedi 21 és 22 colos felnikre szerelt gumikon gördül, melyek közül a hátsók 325 milliméter szélesek.

Mariani

A 4 literes biturbó V8-as erőforrás teljesítménye 725 lóerőre nőtt, a nyomaték pedig 900-ról 950 Nm-re gyarapodott.

Mariani

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, viszonyításképp, a gyári alapmodell 3,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet és csak 315 km/h-nál szakad vége a gyorsulásának.

Mariani

A típus plugin hibrid verziója, a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance még ennél is potensebb, igaz 260 kilogrammal nehezebb is.

Ez a 843 lóerős és 1470 Nm nyomatékú, általunk már alaposan meghajtott abszolút csúcsmodell 2,9 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és 316 km/h a végsebessége.

Plugin hibrid, de zöld rendszámot nem kaphat
László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!