Cuki trabiktól a tuningolt Rolls-Royce luxusterepjáróig - az AMTS-en jártunk
120 ezer négyzetméteren több mint ezer jármű tekinthető meg a hétvégi AMTS kiállításon, mutatunk jó néhány érdekességet.
120 ezer négyzetméteren több mint ezer jármű tekinthető meg a hétvégi AMTS kiállításon, mutatunk jó néhány érdekességet.
Péntektől vasárnapig az AMTS-en bárki megtekintheti a közelmúltban elhunyt legendás pilóta gumiégetős villanyautóját. És egy B-csoportos S1-es Audit.
Az egyedi külsejű és igen komoly teljesítményű sportkupéból ez az egyetlen példány készült.
Az eladósorba került példány érdekessége az alig több mint 200 kilométeres futásteljesítmény és az egyedi, kivételesen nem vörös fényezés.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
Ez a végsebességre kigyúrt futurisztikus sportkocsi olyan erősen limitált szériás, hogy egyetlen példány készült belőle.
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
Ebben a Trabiban egy az alapmodellénél közel 2,5-szer erősebb versenymotor rejtőzik.
A patinás japán sportkocsi eddig alig több mint 30 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az Abt által kezelésbe vett, legendás öthengeres Audi motoros Formentor a DTM hivatalos safety carja, mutatjuk milyen testközelből.
A rengeteg karbonszálas elemmel megspékelt SF90 Spider 2,4 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100 km/h-ra.
A német sportszedán a jelek szerint kiválóan érzi magát a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a gyári csúcsmodell 625 lóerős teljesítményét.
A komoly teljesítményű négykarikás SUV masszív ültetést és szélesítést kapott.
A Volkswagen ID. Buzz leheletfinom tuningot kapott, melynek köszönhetően kicsit sportosabban néz ki és jobban kezelhetővé vált.
A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.
Az akár családi használatra is alkalmas újdonság bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Ilyen az, amikor a kis méret, az alacsony tömeg és átgondolt hajtáslánc sokkal többet ér, mint a nyers erő.
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.