Spanyol fenevad német génekkel: körbefotóztuk a legkülönlegesebb 450 lovas Cuprát
Az Abt által kezelésbe vett, legendás öthengeres Audi motoros Formentor a DTM hivatalos safety carja, mutatjuk milyen testközelből.
Az Abt által kezelésbe vett, legendás öthengeres Audi motoros Formentor a DTM hivatalos safety carja, mutatjuk milyen testközelből.
A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.
Az akár családi használatra is alkalmas újdonság bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Ilyen az, amikor a kis méret, az alacsony tömeg és átgondolt hajtáslánc sokkal többet ér, mint a nyers erő.
A világító hűtőrácsú Enyaq RS iV villanyautó mintegy 300 lóerős teljesítménye 6,5 másodperces 0–100-as gyorsulást tesz lehetővé.
A típus napjai meg vannak számlálva, mindenesetre Hockenheimben azért gyorsan futottak még vele egy rekordkört.
A bajor gyártó kínálatában eddig még sosem volt ennyire erős sorozatgyártású soros 6 hengeres motor.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
A jelképes szélvédővel rendelkező újdonságon oldalajtók nélkül biztosít igen komoly sebességélményt.
A negyvenedik jubileumi találkozót a jelek szerint már nem tartják meg eredeti formájában.
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
A német tuningcég KTM 1290 Super Duke R EVO-ra épülő motorkerékpárja ritkán jön majd szembe az utakon.
A GLS szabadidő fullextrás Maybach kiviteléből egy egyedi külső-belső hangulatú verzió érkezett.
A G-osztályos terepjáróra épülő tuningolt pickup biturbó V8-as motorja kereken 800 lóerős teljesítményű – egy "zöldülő" flotta tagja.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl gyengének találják a középmotoros amerikai sportkocsi alapváltozatát.
Az olasz gyártó kiváló évet zárt nemrégiben, így a dolgozókat jelentős pénzösszeggel jutalmazzák.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
Az M4 CSL több szempontból is igen különleges járgány, a hátsó lámpatestei pedig konkrétan világújdonságnak számítanak.
Az olasz gyártó sosem adott még el olyan sok autót, mint az elmúlt évben.
A felfrissett GLE és GLE Coupé legsportosabb AMG verziói lágyhibrid hajtásláncra épülnek.