Mindig kritizálják a Teslát, hogy igénytelenek belülről az autói – lehet tenni ellene
Európai szemmel tényleg meglepő egy-egy részlete a negyvenmilliós összegbe kerülő Tesla Model S-eknek is.
Európai szemmel tényleg meglepő egy-egy részlete a negyvenmilliós összegbe kerülő Tesla Model S-eknek is.
A cseh márka egyik leginkább ígéretes genfi újdonsága az Octavia eddigi legsportosabb kivitele.
A Cupra immár nemcsak egy sportos felszereltségi és motorizáltsági szintet jelöl, hanem új márkaként tör be a piacra.
Garantált, hogy ezekből a nyitható tetejű sportkocsikból igen ritkán jön majd szembe velünk egy-egy példány az utakon.
Porsche 911-es legyen a talpán, amely állórajtos gyorsulásban megveri jelen tesztalanyunkat. Úgy, hogy közben ebben a Magyarországon gyártott szedánban akár egy komplett család is elfér.
A Mercedes által nemrégiben bejelentett Bugatti-verő hipersportkocsi ihlette ezt az elképesztő vízi járművet.
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
Az Arden cég Jaguarok és Land Roverek módosítására szakosodott, a legújabb projektjük a Range Rover Evoque volt, és egyaránt kezelésbe vették a keménytetős és a nyitott tetőst is.
Az Audinál a jelek szerint már javában zajlik az idén érkező Q8 sportos változatának a tesztelése.
Életciklusa végéhez közelít a bajor márka népszerű divatterepjárója, mely a generációváltás előtt gyorsan átesett még egy erősítő kúrán.
Van szerencsénk bemutatni a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsiját, ami turbó nélkül is elképesztő produkciót ad elő.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a régimódi designt a legújabb technológiákkal szeretnénk kombinálni.
Az új divatterepjáró megkapja a nemrégiben kijött M5-ös szedán brutális erőforrását.
A Väth tuningcég művelt elég izgalmas dolgokat a Mercedes-AMG C 63 Coupé és kabrió változatával.
Akad néhány olyan praktikus kérdés, melyre a legtöbb autós tudni véli a válaszokat, de könnyen kiderülhet, hogy nem pont ez a helyzet.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Erőhiányban abszolút nem szenved ez a négykarikás sportautó, aminek nem sok ellenfele lehet az utcákon. Vagy inkább a versenypályákon.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre érkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat.
A dél-koreai gyártó bemutatta második N-szériás sportmodelljét, a Veloster N-t.
A hibridséget ezúttal messze nem a környezettudatosság, hanem sokkal inkább a teljesítményfokozás indokolja.