Tudta, hogy 72 lóerős a valaha készült leggyengébb AMG Mercedes?
Mutatunk egy AMG járgányt, mely nem éppen határtalan teljesítményéről ismerszik meg.
Mutatunk egy AMG járgányt, mely nem éppen határtalan teljesítményéről ismerszik meg.
A parányi motor ellenére ezt a miniatűr sportkocsit nagyon is komolyan kell venni.
Egyelőre még nem is kapható a japán gyártó új modellje, de máris itt egy őrült változat belőle.
A 488-as modell ezen erősen limitált szériás kiadása elképesztően erős, és ennek megfelelően villámgyors.
A bizonyos körökben igazán népszerű orosz autós tuningcég, a TopCar, elkészült legújabb művével.
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
A japán gyártó a jelek szerint nemcsak a környezetbarát hibrid technológiára fókuszál.
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?
Érkezőben a Ford új izmos kompaktja, az immár mild-hibrid technológiás Focus RS, és már fotóink is vannak róla.
Ez az alaposan leültetett SUV terepjárásra már egyáltalán nem alkalmas, autópályás száguldásra viszont annál inkább.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Mutatjuk a legújabb amerikai izom-terepest, megérkezett az eddigi legdurvább Jeep Grand Cherokee.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan néz ki a hamarosan hivatalos formában is leleplezendő kompakt divatterepjáró.
Megérkezett az amerikai gyártó népszerű sportkocsijának 2019-es modellévű kiadása, mutatjuk.
A tuningolt X6-ost még egy kicsit feldobták.
A héten leleplezendő új generációs Focus legerősebb változatában nemcsak benzinmotor lesz.
Hamarosan érkezik egy új bajor sportgép, mely újradefiniálhatja a vezetési élmény fogalmát.
Ebben a famíliában nem az apuka, hanem az anyuka rendelkezik a legerősebb autóval. És nem is fél használni.
Az összes Lada típus, akárhogy is nézzük legendás. A Niva, amely mind a mai napig gyakorlatilag ugyan olyan mint 40 évvel ezelőtt, az egyik legjobb alap az átalakításokra.
Ne gondolja senki, hogy a bajor gyártónak ne jönne ki hamarosan egy 600 lóerőnél is izmosabb sportlimuzinja.