Libabőr: ilyen hanggal indul be, pörög fel, hörög és durrog az új BMW M5
Itt a bizonyíték, hogy az újgenerációs M5-ösnek is sikerült igencsak sportosra hangolni a hangját.
Itt a bizonyíték, hogy az újgenerációs M5-ösnek is sikerült igencsak sportosra hangolni a hangját.
A bajor márka hivatalosan is leleplezte legújabb kanyarvadász sportgépét, az izmos és könnyű M3 CS-t.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
Ebből a régi olasz sportkocsiból igen kevés példány készült, és ez a konkrét darab szerencsére patika állapotban ragyog.
A német gyártó legújabb modelljnek sikere egy ősrégi bevált receptre épülhet, amit úgy hívnak, hogy tömegcsökkentés.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.
A németek hiperautója a hibrid hajtású 918 Spyder, amelyből stílszerűen ugyanilyen számú példány készült. Ilyen kékben pedig csak egy.
Még jó, hogy nem Porsche Panamera Praktiknak keresztelték el a hivatalosan Panamera Sport Turismónak hívott újdonságot. Az alliteráció legalább annyira hamis lenne, mint az az állítás, hogy az ötajtós, ötüléses családi Porsche egy valódi kombi. Ez az autó a jóléti túlzás azon tökéletes példája, amelyet bárki élvezettel birtokolna.
A benzinüzemű kocsik térnyerése miatt a palládium drágább lett a platinánál.
A japán gyártó kis méregzsákja könnyebb, feszesebb és gyorsabb lett az elődjénél. A Balatontól nem messze sikerült üléspróbát vennünk az új Swift Sportban.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, az viszont tény, hogy ez a Ferrari erősebb lett a kiindulási állapotánál.
Ebbe a kocsiba egy komplett család és még a csomagok is simán beférnek, miközben a motorháztető alatt közel félezer lóerő tombol.
A Volkswagen konszern fiatalosan vagány márkájának húzómodellje teljesen megújult: a 2017-es Ibiza szemrevaló és igen méretes lett, de az extra lóerőket nagyon drágán mérik hozzá.
Ennek a parányi méretű japán járgánynak abszolút nem bonyolították túl a dizájnját.
Ezzel a nyitható tetejű olasz sportkocsival simán száguldhatunk akár 300 km/h feletti tempóval is. De persze csak az Autobahnon vagy egy versenypályán.
Ezúttal végre nem csapdostak rá folyton a dizájnerek kezére a Nissannál: a Micra külcsínje és belseje még sohasem volt olyan menő, mint most. De ezen túl vajon jó autó-e a franciáknál készülő városi járgány?
Belegondolni sem merünk abba, hogy egy egyszerű kis karc javítása mennyibe kerülhet ezen a kocsin.
A nagyközönség először szeptemberben találkozhat vele, de az első hivatalos fotót már most meg tudjuk mutatni.
Nem mindig 80-nal vánszorognak a kamionok sem.