3,2 millió forinton nyit az immár dízelmotor nélküli új Skoda Fabia
A cseh márka kisautója enyhén módosított designnal és modernizált technikával támad.
A cseh márka kisautója enyhén módosított designnal és modernizált technikával támad.
Az új erőforrás sportos menetteljesítményekkel és környezetbarát működéssel kecsegtet.
Megérkezett a Volvóhoz erősen kapcsolódó kínai márka harmadik modellje, amely egészen szemrevalóra sikeredett.
Elképesztő gyorsulással és 400 km/h feletti végsebességgel kecsegtet a sógorék vadonatúj hipersportkocsija.
Jön a modellfrissítés, eltűnnek a szívómotorok, csak turbós változatok lesznek az esztergomi szabadidő-autóban. És úgy tűnik, a dízel változattól is elbúcsúzhatunk.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
Ez az autó nem feltöltéssel, hanem simán nagy lökettérfogattal produkál elképesztő gyorsulást.
A francia gyártó most leleplezett szupergyors kompaktját élőben először a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd.
Hivatalosan is leleplezték a Magyarországon készülő német sportkocsi legfrissebb kiadását.
T-Cross, T-Roc, Tiguan, Tiguan Allspace és Touareg – ezzel az 5 SUV modellel képviseli magát a Volkswagen az európai piacon.
A négykerekű szörnyeteg olyan egyedi külcsínt és olyan erős motort kapott, hogy egy normál GT-R unalmas tucatautónak tűnik mellette.
A 911 Turbo S sem mondható szerény vagy gyenge sportkocsinak, de ez az új változat mindenben túltesz rajta.
Mostanság egyes körökben politikailag nem túl korrektek a dízelautók, de még így is sokan rajonganak értük. És az egekbe növelik a teljesítményüket.
Egy kicsit még várnunk kell rá, de már javában készül a frissen bejelentett A1 kőkemény sportverziója.
Az ős GTi hátulról indított, az előző Sport-modellek finom cselekkel meghódították a középpályát és a turbó erejét élvező teljesen új Sport most ívesen kapura rúgja a játékszert. Hazai vallatáson a lakossági sportkocsi friss generációja.
Most már tényleg nem kell sokat várnunk a több évtizedes múltra visszatekintő apróság új generációs kiadásának a hivatalos leleplezésére.
Japánban már felfedték a 2019-es modellévű MX-5 részleteit, az új modell csípősebb lett az elődjénél.
A sportosított SUV biztosítja a márka RS-verziónak továbbélését.
Kit akar ezzel felbőszíteni a Ford? Egy örömautónak szánt típusban alapvetően zsigeri ellenkezést vált ki egy ilyen koncepció. De a fordosok, hogy igazán kiélezzék a polgárpukkasztást, még azt is hozzácsapták, hogy a Fiesta ST motorja a három hengeréből is lekapcsol néha egyet menet közben. Kipróbáltuk a (két-)három hengeres Fiesta ST-t.
Ha nincs pénzünk egy eredeti Urusra, akkor Kínából jóval olcsóbban is vásárolhatunk magunknak hasonló autót.