Itt a vadonatúj olcsó Ferrari, amire senki sem számított
Ezzel a nyitható tetejű olasz sportkocsival simán száguldhatunk akár 300 km/h feletti tempóval is. De persze csak az Autobahnon vagy egy versenypályán.
Ezzel a nyitható tetejű olasz sportkocsival simán száguldhatunk akár 300 km/h feletti tempóval is. De persze csak az Autobahnon vagy egy versenypályán.
Ezúttal végre nem csapdostak rá folyton a dizájnerek kezére a Nissannál: a Micra külcsínje és belseje még sohasem volt olyan menő, mint most. De ezen túl vajon jó autó-e a franciáknál készülő városi járgány?
Belegondolni sem merünk abba, hogy egy egyszerű kis karc javítása mennyibe kerülhet ezen a kocsin.
A nagyközönség először szeptemberben találkozhat vele, de az első hivatalos fotót már most meg tudjuk mutatni.
A Peugeotnál már javában folyik egy új izmos kompaktautó fejlesztése. 300 lóerőnél mindenképpen többre számíthatunk.
A hamarosan érkező vadonatúj A-osztályos Merci legerősebb változata egyáltalán nem kér elnézést.
A 718-as "kis Porsche" legkomolyabb változata a társainál kettővel több hengert fog kapni.
Bár nincs igazán szüksége rá, a kis japán sportkocsi most kapott egy kis extra erőt.
A személyautózásban egyértelműen zsákutcának tűnik a technológia.
A Hyundai népszerű i30-as modelljéből hamarosan érkezik a sportváltozat, amit többek közt Skandináviában is tesztelnek.
Idén 55 esztendős a világ első turbós személyautója, melytől hosszú út vezetett napjaink sokturbós szörnyetegeihez.
Felturbózta a Ferrari a Californiát: az olasz márka bemutatta a modellfrissítésen átesett sportkocsit, amelyet mostantól a Forma-1-es autókhoz hasonlóan turbómotor repít.
A spanyolországi Jerezben kerül sor keddtől péntekig az idei Forma-1-es világbajnokság első hivatalos tesztjére, amelyen bemutatkoznak a mostantól használatos 1,6 literes turbómotorok.
Csak kétliteres, de jobb híján a 28i nevet kapta a soros hathengeres 25i és 28i motorokat leváltó négyhengeres kettős...