Hősként ünneplik a peronőrt, aki megmentette egy vonat alá csúszó utas életét – videó
A tragédia előtti utolsó pillanatban kapták el a felelőtlen férfit.
A tragédia előtti utolsó pillanatban kapták el a felelőtlen férfit.
A tragikus baleset miatt délutánig csak egy vágányon közlekednek a vonatok Tatabánya és Szárliget között.
A MÁV több kocsival és egy rendes munkanapihoz nagyon közelítő menetrenddel készül az ünnepekre, a Volánbusznál több járatritkítás is lesz.
A szakszervezetek fizetésemelést szeretnének kicsikarni a nonprofit szektorok dolgozóinak.
Homlok Zsolt, Mészáros Lőrinc veje előbb beszivárgott a vasúti fejlesztések műszaki megfelelőségét ellenőrző cégbe, pár hete pedig felvásárolta a céget.
A politikus a Helyreállítási Tervben vette észre, hogy Magyarországon annyiért újítanának fel egy alföldi vasútszakaszt, amennyiből máshol új, hegyes-völgyes vidéket átszelő szuperexpressz vonalat építenek.
Amikor az ukrán tankok felszabadítanak egy megszállt területet, az ukrán vasúttársaság, az Ukrzaliznicija vonatai sincsenek sokkal lemaradva. Az ukrán vasutasok milliókat menekítettek ki az országból, rajtük keresztül mennek át az Ukrajnának szánt nyugati fegyverszállítmányok és humanitárius segély, az állomások segélyközpontként működnek, sokan itt jutnak orvosi ellátáshoz, áramhoz, wifihez. Az Ukrzaliznicijával utazott már Olaf Scholz német kancellár és Emmanuel Macron francia elnök és Angelina Jolie is. Az ukrán vasút elmaradottsága ellenére, vagy éppen amiatt, remekül működött eddig a háborúban, az embertelen körülmények ellenére még csak késni sem nagyon szokott.
Pótlóbuszok járnak Győrszabadhegy és Győrszemere között.
A 12 nagy vasutas szakszervezet közül négy utasította el korábban azt a megállapodást, amit most törvénybe iktatnak.
Leszakadt felsővezeték és a biztosítóberendezés hibája miatt hosszabb a menetidő és járatok maradhatnak ki a váci, a veresegyházi és a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba vonalon – közölte a Mávinform.
Nagyon gyorsan meg kellene állapodni, hogy elkerüljék a sztrájkot az osztrák vasúton.
Két fiatal holttestét találták meg a sínek mellett. A helyszínelés idején jelentős késésekre kell készülni.
A Rail Cargo Hungaria – az egykori MÁV Cargo – magyar állami visszavásárlásáról viszont semmi fejlemény, hiába kerül elő pár évente a hazai sajtóban. A háború miatt kieső tengeri kikötőket Magyarországon keresztül pótolják, ami nagyon megdobta a záhonyi teherforgalmat.
Az Omio megkönnyítené a kontinensen átívelő vonatozást, de az ötlet nagy kerékkötője a német állami vasúttársaság. Ám lehet, hogy Dávid most is legyőzi Góliátot.
A világ leghosszabb szerelvényének nyilvánították azt a svájci vonatot, ami a svájci vasút 175. évfordulója alkalmából kanyargott az Alpokban.
Nem sokkal az után, hogy a kelenföldi pályaudvaron kijavították a hibát és újraindulhatott a forgalom, még egy biztosítóberendezés tönkrement.
Izgalmas dolog a vasút, de ha valahonnan valahová el akarunk jutni, nem biztos, hogy a MÁV-ot érdemes választani. Ez volt a legfontosabb tanulsága nyaralásnak álcázott önkínzó tesztünknek: munkatársunk két hét alatt 2340 kilométert vonatozott, és nemcsak azt állapította meg, hogy a MÁV-imázs egyik legfontosabb eleme a késés, hanem azt is, hogy a hivatalos menetrendet makacsul nem igazítják hozzá a valósághoz.
Vádat emeltek az ellen a külföldi férfi ellen, aki bódult állapotban a sínekre lépve kényszerített vészfékezésre egy 140 km/h-val száguldó vonatot, aztán a megálló vonatban többmilliós kárt okozott.
Egy földútról kanyarodott ki egy traktor a Tokaj Intercity elé.
Az elmúlt évek legnagyobb járműbeszerzésére ír ki nemzetközi tendert hamarosan a MÁV. Ezzel a beszerzéssel az összes hazánkban közlekedő Intercity vonatot újra cserélnék. Ez azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel vége az IC+ projektnek, amely a magyar állam szerelemgyermeke volt, azzal a céllal, hogy feléledjen a hazai vasúti járműgyártás.