A vasúton is komoly fennakadásokat okoz a szélvihar
Fakidőlések akadályozzák a forgalmat.
Ez nagyjából havi húszezer forintos kiadásnak felel meg.
Sűrűbben fog járni a tram-train, a decemberben bevezetett új menetrend néhány hibáját korrigálja a MÁV, és amiatt is változik néhány vonat forgalma, hogy többé nincs útlevél-ellenőrzés a magyar-horvát határon.
Az energetika állami vezérkarának lecserélésével próbálja a kormány menteni a menthetőt; szigorított a politikáján a Magyar Nemzeti Bank; tovább folytatódnak a tárgyalások a magyar kormány és az EU között. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Másfélszer annyi büntetést fizettek a MÁV-nak a bliccelők, mint egy évvel korábban.
Siófokra alig több mint két óra alatt el lehetett jutni 1900-ban vonaton Budapestről, Szegedre három óránál valamivel hosszabb volt az út, de volt olyan éjszakai vonat is, amely majdnem nyolc óra alatt zötyögött el Miskolcra. A késő esti elővárosi közlekedés mai szemmel nézve is meglepően jó volt, Budapestet kihagyni az ország keleti és nyugati fele közötti utazásból pedig már jóval Trianon előtt is szinte lehetetlen küldetésnek számított. XIX. századi és XX. század eleji vasúti menetrendeket olvasgattunk, hogy megnézzük, mi minden változott azóta.
A vonaton nem szenvedett senki sérülést, a helyszínelés idejére pótlóbuszokat állítanak forgalomba.
Elsőre talán nehezen hihető történet, de valóban egy vezető nélkül száguldó mozdonyt kellett üldözni, ami lángolva zakatolt az éjszakában.
Ugyanaz lett a legzűrösebb vasútvonal tavaly, amelyik az előző két évben is, de sokkal szorosabb lett a verseny. A problémásak mellett összegyűjtöttük az év legjobb vasútvonalait is, és néhány különleges pillanatot is bemutatunk a vasút mindennapjaiból.
Azt nem tudni, hogy a fiatal és a barátja miért kapaszkodott fel a tartálykocsira.
Bár a magyar kormány azt már elintézte, hogy ideiglenesen a magyar diákok ne vehessenek részt az Erasmus-programban, több mint ezer magyar fiatal ingyenes vonatbérletet kapott az EU-tól, amellyel bárhová utazhatnak az Európai Unión belül, illetve a programban részt vesz Izland, Liechtenstein, Norvégia, Észak-Macedónia, Szerbia és Törökország is.
A tragédia előtti utolsó pillanatban kapták el a felelőtlen férfit.
A tragikus baleset miatt délutánig csak egy vágányon közlekednek a vonatok Tatabánya és Szárliget között.
A szakszervezetek fizetésemelést szeretnének kicsikarni a nonprofit szektorok dolgozóinak.
Homlok Zsolt, Mészáros Lőrinc veje előbb beszivárgott a vasúti fejlesztések műszaki megfelelőségét ellenőrző cégbe, pár hete pedig felvásárolta a céget.