Elgázolt egy embert a vonat Budapesten, késésekre lehet számítani
Szombaton délután a monori személyvonat a Róbert Károly körúti felüljáró közelében elütött egy embert.
Szombaton délután a monori személyvonat a Róbert Károly körúti felüljáró közelében elütött egy embert.
Idén pedig összesen már tizenhatan vesztették életüket az átjárókban.
A németországi Miniatur Wunderland üzemeltetői egy 360 fokban rögzítő kamerát szereltek az egyik játékvonat végére, hogy így járja be az egész terepasztalt.
Az érkezők közel harmada gyerek volt.
A tehervonatok még járnak, legalábbis addig, amíg még van mit szállítani. A Molt már érinti Ukrajna orosz inváziója, a Dunaferr szenved, de nem emiatt, a magyar–orosz kapcsolatok lenullázódhatnak. A kormányköröknek hirtelen kínossá válhatnak egyes nagy csinnadrattával bejelentett beruházások.
A sofőr könnyű sérülésekkel úszta meg a balesetet. Először azt állította, rosszul lett, azért nem állt meg, később bevallotta, hogy hazudott.
Magyar szót a záhonyi vasútállomáson délutánra már szinte nem lehet hallani: ukránok és diákok érkeznek.
Kollégánk a kijevi pályaudvarról jelentkezett, az ostromra készülő várost rengetegen próbálják elhagyni.
A 21 éves, Francis Bourgeois néven alkotó brit fiatal letarolta a közösségi médiát trainspotting videóival: a mérnöknek tanuló fiatal a karanténidőszak óta posztol hihetetlenül lelkes, egyperces felvételeket arról, ahogy elhaladó vonatokról mesél és tombol, amikor elsüvítenek. Nem meglepő, hogy hamarosan sztárok is csatlakoztak a kalandjaihoz, és mára nagynevű márkákat reklámoznak vele.
A fővárost elkerülő vasútvonalra valóban szükség van, ellentétben a Budapest-Belgrád vonallal, amelynek építésében a felcsúti milliárdos érdekelt. Az biztos, hogy időben nem ütközhetne a két gigantikus beruházás, vagyis Mészáros építési kapacitásai mindkettőre elegendők lehetnének.
Orosz és kínai érdekeket is kiszolgál Orbán Viktor, hogy a kormányához közel álló üzletembereknek újabb hatalmas üzleteket hozzon. A Kína és Európa közötti vasúti áruforgalom ideterelésének reménybeli profitján miniszterek és holdudvaraik marakodnak, miközben mindegyik kap állami milliárdokat is.
Óriásit nőtt a vasúti kábellopások száma ezen a télen, főleg a Keleti pályaudvar környékén visszajáró vendégek a tolvajok. A MÁV a vagyonvédelmi dolgozói átcsoportosításával próbálja elérni, hogy figyeljék a veszélyeztetett szakaszokat, a rendőrséggel a felderítésben tudnak együttműködni. Nem csak az utasok kényelme miatt van szükségük arra, hogy kezdjenek valamit a helyzettel, tavaly átlagosan minden lopás közel 850 ezer forintos kárt jelentett a cégnek.
A kár mértéke közel négymillió forint a rendőrség szerint.
A vasúttársaság vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot.
A Budapest-Cegléd-Szolnok-Debrecen-Záhony vonalon még nem hárultak el a nagy szél okozta gondok.
A Belarusian Cyber-Partisans nevű csoport egy időre a jegyvásárlást is blokkolta. A jelenségnek az ukrajnai konfliktushoz van köze.
Néhány élelmiszer árának maximálását jelentette be a kormány; 14 éves rekordszinten maradt az infláció; tovább terjeszkedik a Mol. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.