Japán épített egy 10 méter magas robotot, a vasútnál fog dolgozni
A hatalmas robotot a földről irányítja a kezelője egy VR-szemüveg és a kontrollerek segítségével.
A hatalmas robotot a földről irányítja a kezelője egy VR-szemüveg és a kontrollerek segítségével.
A férfit közlekedés biztonsága ellen gondatlanságból elkövetett vétséggel vádolják.
A jegyértékesítési rendszer karbantartása miatt szerdáról csütörtökre virradóra 0 órától 3 óráig nem lehet jegyet vásárolni – közölte a Mávinform.
A megálló egyik biztonsági kamerája rögzítette az esetet.
A vasúti menetjegyet a pénztáraknál vagy a jegyautomatáknál voltak kénytelenek megvásárolni az utasok.
Szombaton délután a monori személyvonat a Róbert Károly körúti felüljáró közelében elütött egy embert.
Idén pedig összesen már tizenhatan vesztették életüket az átjárókban.
A németországi Miniatur Wunderland üzemeltetői egy 360 fokban rögzítő kamerát szereltek az egyik játékvonat végére, hogy így járja be az egész terepasztalt.
Az ütközéskor a fény- és félsorompó jól működött, tilos jelzést mutatott.
A karambolnak öt halálos áldozata és sok sérültje van. Felkavaró a felvétel.
Az érkezők közel harmada gyerek volt.
A tehervonatok még járnak, legalábbis addig, amíg még van mit szállítani. A Molt már érinti Ukrajna orosz inváziója, a Dunaferr szenved, de nem emiatt, a magyar–orosz kapcsolatok lenullázódhatnak. A kormányköröknek hirtelen kínossá válhatnak egyes nagy csinnadrattával bejelentett beruházások.
A sofőr könnyű sérülésekkel úszta meg a balesetet. Először azt állította, rosszul lett, azért nem állt meg, később bevallotta, hogy hazudott.
Magyar szót a záhonyi vasútállomáson délutánra már szinte nem lehet hallani: ukránok és diákok érkeznek.
Kollégánk a kijevi pályaudvarról jelentkezett, az ostromra készülő várost rengetegen próbálják elhagyni.
A 21 éves, Francis Bourgeois néven alkotó brit fiatal letarolta a közösségi médiát trainspotting videóival: a mérnöknek tanuló fiatal a karanténidőszak óta posztol hihetetlenül lelkes, egyperces felvételeket arról, ahogy elhaladó vonatokról mesél és tombol, amikor elsüvítenek. Nem meglepő, hogy hamarosan sztárok is csatlakoztak a kalandjaihoz, és mára nagynevű márkákat reklámoznak vele.
A fővárost elkerülő vasútvonalra valóban szükség van, ellentétben a Budapest-Belgrád vonallal, amelynek építésében a felcsúti milliárdos érdekelt. Az biztos, hogy időben nem ütközhetne a két gigantikus beruházás, vagyis Mészáros építési kapacitásai mindkettőre elegendők lehetnének.
Orosz és kínai érdekeket is kiszolgál Orbán Viktor, hogy a kormányához közel álló üzletembereknek újabb hatalmas üzleteket hozzon. A Kína és Európa közötti vasúti áruforgalom ideterelésének reménybeli profitján miniszterek és holdudvaraik marakodnak, miközben mindegyik kap állami milliárdokat is.
Óriásit nőtt a vasúti kábellopások száma ezen a télen, főleg a Keleti pályaudvar környékén visszajáró vendégek a tolvajok. A MÁV a vagyonvédelmi dolgozói átcsoportosításával próbálja elérni, hogy figyeljék a veszélyeztetett szakaszokat, a rendőrséggel a felderítésben tudnak együttműködni. Nem csak az utasok kényelme miatt van szükségük arra, hogy kezdjenek valamit a helyzettel, tavaly átlagosan minden lopás közel 850 ezer forintos kárt jelentett a cégnek.
A kár mértéke közel négymillió forint a rendőrség szerint.