Minden második távolsági vonat kieshet a menetrendből a közelgő sztrájk miatt
A vasúttársaság vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot.
A vasúttársaság vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot.
A Budapest-Cegléd-Szolnok-Debrecen-Záhony vonalon még nem hárultak el a nagy szél okozta gondok.
A Belarusian Cyber-Partisans nevű csoport egy időre a jegyvásárlást is blokkolta. A jelenségnek az ukrajnai konfliktushoz van köze.
Néhány élelmiszer árának maximálását jelentette be a kormány; 14 éves rekordszinten maradt az infláció; tovább terjeszkedik a Mol. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Az átjáróban elromlott autót menteni már nem lehetett, de az utasok még időben kiszálltak, mielőtt odaért volna a vonat.
Jogszabály-módosításra volt szükség, hogy hangja is legyen a kalauzokat ért atrocitások videóinak.
Az ingázók járhatnak jól igazán a fejlesztéssel a BKK szerint.
A vonat 25 kilométert tett meg anélkül, hogy meg tudták volna állítani.
Egy pillanatig sem volt kérdéses, melyik vonal kerül az első helyre a listán, ahol 2021 legproblémásabb vasútvonalait rangsoroltuk, de a második-harmadik hely annál bizonytalanabb volt. Megnéztük azt is, hogy indított a tram-train, melyik volt az év legnehezebb napja, és azt is megmutattuk, hogy a nyári hőség még annál is rosszabb a vasútnak, mint ha hideg lenne.
Összeszedte a legfontosabb közlekedési szabályokat a MÁV, és minden közlekedőt óvatosságra int.
A szerelvényeknek sikerült megállnia, az utasokat a katasztrófavédelem segítette le az egyik vonatról.
Átnyergel a sínekre a Tesco Nagy-Britanniában, legalábbis az ünnepek alatt. A vasúti áruszállítással az ilyenkor megnövekedett teherforgalom jelentette környezeti terhelést kívánják csökkenteni.
Megnőtt a menetidő a záhonyi fővonalon és a Dombóvár-Gyékényes vonalon is.
A váci, a veresegyházi és a ceglédi vonalakon is akadozik a forgalom.
Bár az ázsiai régióban napjainkban is elérhető a nagy sebességű mágnesvasút, ezt a szakértők szerint rendkívül drága üzemeltetni. Akad viszont egy másik technológia is, aminek jóval kisebb a költségvonzata, de még nem tudni, hogyan lehetne megvalósítani. Ennél ugyanis szárnyakkal növelnék a tempót.
A helyszínelés végéig csak egy vágányon járnak a vonatok, késésekre kell számítani.
Várhatóan egész szerdán érvényben maradnak a korlátozások a ceglédi vonalon – közölte a MÁV.
A Budapest Fejlesztési Központot (BFK) vezérigazgatója szerint egy főpályaudvar mindent elmond egy országról és ő nagyon szeretné, ha a Nyugatiba érkezők a legszebb arcát látnák Magyarországnak.
Nem okozna nagy problémát a mintegy 150 forintnak megfelelő büntetést kifizetni, de a mozdonyvezető állítja, a bírság akkora mentális kárt okozott neki, hogy a vasúttársaságnak milliókat kell fizetnie.
Amíg a skót repterek 400 magánrepülővel kellett megbirkózzanak a zöld jövőről szóló konferencia alatt, Leonore Gewessler példamutató utazási módot választott.