O1G: "Ó egy gödör" néven indult országos kátyúvadászat
Az egyedi kezdeményezésben történő részvételhez csupán egy olcsó jelölő sprayre van szükség. Okos jelölés, gyors javítás! – hangzik a szlogen.
Az egyedi kezdeményezésben történő részvételhez csupán egy olcsó jelölő sprayre van szükség. Okos jelölés, gyors javítás! – hangzik a szlogen.
Ennél ünnepibb módon nem lehetne felhívni a figyelmet az ordas nagy úthibára.
Itt a bizonyíték, hogy hiba van a mátrixban, különben máshogy hogyan sikerülhetett volna így egy magyar járda.
A számos veszélyes helyzet elkerülésére és akár a sofőr elemzésére is alkalmas technológiát hamarosan akár egy egyszerű és olcsó autóban is minden további nélkül használni lehet majd.
Valószínűleg megunta a helyiek szerint régóta ott éktelenkedő úthibát valaki. A közútkezelő jelzőtáblát tett a helyére, és azt mondja, majd kijavítják.
A kis lényeknek furcsa táplálkozási szokásaik vannak, és sajnos egyre nagyobb az étvágyuk.
A virágkommandó ismét akcióba lépett, és a kezdeményezés remélhetőleg el is éri a kívánt hatást. Vagyis a kátyú mihamarabbi befoltozását.
Hétfőn került fel a Facebookra az a felvétel, ami a Ferihegyre vezető egyik forgalmas mellékúton készült.
Az önkormányzat szerint nincs pénz az út megcsináltatására, és amúgy sem alkalmas az út a metrópótlók közlekedésére.
Belegondolni is rossz, hogy élete során hány autós, illetve autó életét keserítette meg ez az úthiba.
Talán nem pont ezt a felvételt kellett volna választani erre a célra. De ha már így történt, akkor legalább gyorsan ki lehetne javítani az úthibát.
Ilyen az, amikor a vékony felső aszfaltréteg és az elképesztő forgalom összedolgozik egymással.
Erről az útról elmondható, hogy szinte már csak nyomokban tartalmaz aszfaltot.
Úgy látszik, hogy az útkezelő társaság munkatársainak figyelmét adott esetben ilyen egyedi módon kell felhívni a problémákra.
A hódmezővásárhelyi Andrássy utat évente többször is kátyúzni kell. Egy autós most elégelte meg az úthibát.
Az M1-es sztráda külső sávjában több szakaszon sebességkorlátozás van a kátyúk miatt. A közútkezelő rövid távon a legrosszabb állapotban lévő része újraaszfaltozásával próbál javítani az út minőségén.
163-ig jutott. Nem érti, hogy a javítás helyett miért sebességkorlátozással próbálják kezelni a problémát.
Továbbra is egymást érik a kátyúk a Mosonszolnokot Albertkázmérpusztával összekötő, röhejes állapotban lévő úton. A felújítást tervezi a közútkezelő, de egyelőre nincs rá pénz.
A hatalmas teherautó egész nap a várost járná, egyetlen kátyút pedig alig néhány perc alatt képes lenne kijavítani.
Hazánk fővárosát megszámlálhatlanul sok úthiba rondítja, de vannak olyan kerületek, ahol még az átlagosnál is rosszabb a helyzet.