Nem a lakásépítés, hanem ez húzza az építőipart
A főleg uniós pénzekből gründolt útépítések pörgetik a szektort.
A főleg uniós pénzekből gründolt útépítések pörgetik a szektort.
Felújítják a déli hidakat az M0-son, ezért sávelhúzásra kell készülni. A forgalom kétszer kér sávon haladhat, viszont több forgalmi változás is lesz. Cserébe az autópályát díjmentessé teszik az 51-es főút és az M6-os autópálya csomópontja között.
Egyikük az ottani kiskirály rokona, a másik cég pedig Simicska bukása óta sorra nyeri itthon az állami megrendeléseket.
Talán nem pont ezt a felvételt kellett volna választani erre a célra. De ha már így történt, akkor legalább gyorsan ki lehetne javítani az úthibát.
A 13,4 kilométeres útszakasz 38 milliárd forintból, uniós és hazai források felhasználásával épült.
A helyiek biztosan magabiztosabban közlekednek rajta, mint a véletlenül arra vetődő autós turisták.
Pilisvörösvár első embere elvárja, hogy a helyi polgárok tulajdonukat ingyen adják át útépítés céljából. Az ügyvéd ilyenről még nem hallott.
A város lakói örülhetnek, hogy végre elkészült az új út, igaz, abba néhány ingatlan csúnyán belerondít.
Tartósabb, biztonságosabb és olcsóbb utakat ígér egy új technológia, amely egyúttal megoldást jelenthet a nem újrahasznosítható műanyaghulladékok egyre növekvő problémájára is.
Eddig nyögvenyelősen haladt az M0 északnyugati bővítési projektje, mely most végre új lendületet kaphat.
Az M0 autóút jelentős északnyugati bővítési projektje több okból is megakadni látszik – a körgyűrű egyelőre nem fog bezáródni.
Már javában zajlanak a talajelőkészítő földmunkák az M2-es autóút kétszer kétsávossá bővítésén Dunakeszi határában. Az MTI most ezekről a munkákról közölt fotókat.
Úgy tűnik, a Duna Aszfalt nem nagyon tud aszfaltozni.
Átépítik Nyíregyházán a Mező utcai közlekedési csomópontot. A 430 millió forint értékű fejlesztést belföldi forrásból finanszírozzák, a beruházás alapkövét szerdán tették le.
Az Újpesti Torna Egylet hétfői közleményében "ismételten és nyomatékosan" felszólította az Újpest FC labdarúgóklub vezetőit, hogy azonnali hatállyal szüntessék meg a törvénysértő címerhasználatot.
Csökkenhet a Dunakeszin, Gödön keresztülautózók száma, és ezzel rövidülhetnek a reggeli óriásdugók, ha elkészül az M2-es gyorsforgalmi út bővítése, és 2019-re az elkerülő úton végig négy sávon haladhat a forgalom.
Gumibitumenes aszfaltot raknak a rakpartra.
Kevés gyűlöltebb szó van a francia nyelvben, mint a „péage”, ami fizetős autópályát jelent. Most viszont megjelent a „péage positif” kifejezés, ami a logika szerint inkább negatív útdíj. Vagyis nem az autós fizet, hanem ő kap pénzt, ha nem használ bizonyos autópályákat, utakat. Miről is van szó?