107 milliárd forintért építheti tovább az M44-est Szíjj László cége
Kilométere 3,3 milliárd forintba fog kerülni.
Kilométere 3,3 milliárd forintba fog kerülni.
Értékes fák, egy erdő és egy rekultivációra szoruló tó is veszélyben van a helyi környezetvédők és a lakosság egy része szerint Budakeszin. A civilek azt mondják, a globális klímaválság korában az egyéni autós közlekedés nem helyezhető a természeti környezet megmentése elé.
Mindkét család nyergesújfalui, de más gyanús szálak is vannak.
Szeptember 20-án indul a munka a 10-es út pilisvörösvári szakaszán, azt kérik, hogy aki tudja, kerülje el azt a szakaszt. Nagyon hova kerülni nem lesz, ha valaki az agglomerációból Budapestre tartana, lehetőségként marad a vasút.
Megépül a Sajószentpéter–Bentele elkerülő út.
Fejér-B. Á. L. Zrt. természetvédelmi területen épített utat úgy, hogy ahhoz semmilyen engedélyt nem kért.
Idén elfogadják a kiviteli terveket, a közbeszerzés után pedig jövő év elején tehetik le az alapkövet.
Az ausztrál RMIT Egyetem kutatói szerint már az is jelentős mértékben csökkentené az arcmaszkok miatt keletező hulladék mennyiségét, ha az utak és járdák alapját jelentő törmelékhez 1 százalékban maszkokat kevernének.
Hetvennégy közútfejlesztést kezdenek el tervezni. Újabb négy sávos út készül Erdély felé, új hidak épülnek, új folyosó épül az M1 és az M7 között.
Összegezte az innovációs minisztérium, hol, milyen utakat építettek, fejlesztettek.
A bőven 400 lóerő feletti sportszedán a megengedett sebesség háromszorosával haladt.
A 800 millió forintos tenderen korábban három cég is nyert, de végül mégis a Duna Aszfalt járt jól vele.
Össze akarják kötni a Kongói DK-t Zambiával, ehhez kellene segítség.
A Duna Aszfalt Kft. tavalyi 157 milliárdos bevétele mellett 24,4 milliárdos nyereséget ért el.
A 77-es út 2x2 sávossá válhat.
300 millió dolláros magyar exportügyletről van szó.
A legtöbben épp a csendes környék miatt választották a zsákfalut, most aggódnak, hogy óriási lenne az áthaladó forgalom.
Ismerős nevek a kivitelezők közt: Strabag és Duna Aszfalt.