Foltozni kellett az utat, amelyet Lázár Jánosék tavaly adtak át
Kilométerenként 600 millió forintból olyan út készült, amelyet tíz hónappal az átadása után kellett először javítani.
Kilométerenként 600 millió forintból olyan út készült, amelyet tíz hónappal az átadása után kellett először javítani.
Öt év után kapott újra nagyobb állami megrendelést a Közgép.
2024-ig 5000 milliárd forint lesz közút- és vasútépítésre, közölte az ITM államtitkára.
Első körben negyvenöt kilométeres szakaszra adták ki az engedélyt.
Talán már az idén hozzányúlnak az utakhoz.
Építik az M76-os utat, emiatt a Balaton körüli kerékpáros kör egy részéről is elküldik a bringásokat.
A miniszter elmondta, hogy mi a kormány célja az útfejlesztésekkel, és Kelet-Magyarországon is akarnak építeni egy Hungaroringhez hasonló versenypályát.
Egy útépítés helyszínén vájtak maguknak költőhelyet a partifecskék, a beruházás tekintettel van a természetre.
A beruházással járó munka rengeteg autóst érint.
Nagy fejlesztésekre tettek félre pénzt a 2022-es választásig, de utána még két évig folytatódnak a munkák.
Orbán Viktor miniszterelnök 2015-ben sokat ígért a megyei jogú városoknak, egyebek között azt, hogy 2018-ig minden magyarországi autópálya eléri az országhatárt. A határidő lejárt, és még mindig van olyan beruházás, amelyik el sem kezdődött. Az azonban már látszik, hogy kik járhatnak jól a Modern Városok Program útépítéseinél.
Itt a bizonyíték, hogy hiba van a mátrixban, különben máshogy hogyan sikerülhetett volna így egy magyar járda.
Éjszakánként, alkalmanként legfeljebb 10 percre zárják le a 2-es utat Dunakeszin és Gödön, mert egy új, az M2-esre vezető összekötő út felüljáróját építik.
750 méter hosszan irtották ki a diófákat Zalakaros és Garabonc között, amikor felújították a kerékpárutat.
A körgyűrű tervezése során több új nyomvonalat is meg kell vizsgálni a NIF szerint. Az engedélyek legkorábban 2019 végén lehetnek meg.
A főleg uniós pénzekből gründolt útépítések pörgetik a szektort.
A Főkert leállíttatta a munkát, inkább megmentik a fákat.
De a munkáért azért elkértek 100 ezer eurót.
Több mint fél kilométeres alagutat kap a most épülő M85-ös autópálya az osztrák határ közelében.
Felújítják a déli hidakat az M0-son, ezért sávelhúzásra kell készülni. A forgalom kétszer kér sávon haladhat, viszont több forgalmi változás is lesz. Cserébe az autópályát díjmentessé teszik az 51-es főút és az M6-os autópálya csomópontja között.