Feleslegesen vágtak volna ki több mint 100 fát Budapesten
A Főkert leállíttatta a munkát, inkább megmentik a fákat.
A Főkert leállíttatta a munkát, inkább megmentik a fákat.
Öt év után kapott újra nagyobb állami megrendelést a Közgép.
2024-ig 5000 milliárd forint lesz közút- és vasútépítésre, közölte az ITM államtitkára.
De a munkáért azért elkértek 100 ezer eurót.
Talán már az idén hozzányúlnak az utakhoz.
A beruházással járó munka rengeteg autóst érint.
Orbán Viktor miniszterelnök 2015-ben sokat ígért a megyei jogú városoknak, egyebek között azt, hogy 2018-ig minden magyarországi autópálya eléri az országhatárt. A határidő lejárt, és még mindig van olyan beruházás, amelyik el sem kezdődött. Az azonban már látszik, hogy kik járhatnak jól a Modern Városok Program útépítéseinél.
Itt a bizonyíték, hogy hiba van a mátrixban, különben máshogy hogyan sikerülhetett volna így egy magyar járda.
Éjszakánként, alkalmanként legfeljebb 10 percre zárják le a 2-es utat Dunakeszin és Gödön, mert egy új, az M2-esre vezető összekötő út felüljáróját építik.
750 méter hosszan irtották ki a diófákat Zalakaros és Garabonc között, amikor felújították a kerékpárutat.
A körgyűrű tervezése során több új nyomvonalat is meg kell vizsgálni a NIF szerint. Az engedélyek legkorábban 2019 végén lehetnek meg.
A főleg uniós pénzekből gründolt útépítések pörgetik a szektort.
Felújítják a déli hidakat az M0-son, ezért sávelhúzásra kell készülni. A forgalom kétszer kér sávon haladhat, viszont több forgalmi változás is lesz. Cserébe az autópályát díjmentessé teszik az 51-es főút és az M6-os autópálya csomópontja között.