Itt az ideje a meghatódásnak, megjött a John Lewis karácsonyi reklámja
Idén állatok és mitikus szereplők nélkül szerez megható pillanatokat a brit áruházlánc.
hvg.hu
Egy kezdetben ügyetlenkedve gördeszkázni tanuló középkorú férfi történetén keresztül hívja fel a figyelmet a John Lewis üzletlánc az állami gondozásban élő gyerekek helyzetére. Egy tinédzser lány ugyanis épp karácsonykor érkezik meg új nevelőcsaládjához, a reklám során pedig azt láthatjuk, ahogy ezt megelőzően nevelőapja közös pontot keresve, eleinte nagyokat zakózva, de kitartóan gördeszkázni tanul a Blink-182 All the Small Things című számára.
A reklám készítői a Guardian-nek elmondták, az idei év eseményei miatt nem a felhőtlen szórakozás nevében készítették a kisfilmet, inkább egy fontos társadalmi kérdésre akarták felhívni a figyelmet. Bizonyos termékeik – például a képernyőn is megjelenő gördeszka – utáni bevételeik egy részével pedig az ezzel foglalkozó civil szervezeteket támogatnak.
Nagy-Britanniában tömegek kötik a John Lewis karácsonyi reklámjának bemutatásához az ünnepi időszak kezdetét, az üzletlánc pedig rendszeresen hatja meg a közönséget ikonikussá vált hirdetéseivel. Korábban ezekben láthattunk karácsonyi szokásokkal ismerkedő űrlényt, repülő sünt, ügyetlen sárkányt, Elton Johnt, szörnyecskét és trambulinon ugráló kutyát is.
Mi háborítja fel Görög Zitát? Mért osztotta meg a nyilvánossággal, hogy édesapja alkoholista, és ő maga mióta nem iszik? Hogyan támogatta a családját már fiatalon, és mikor követett el hibát? Hogy bánnak szerinte az emberek a szép nőkkel? HVG-Portré.