szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Idén állatok és mitikus szereplők nélkül szerez megható pillanatokat a brit áruházlánc.

Egy kezdetben ügyetlenkedve gördeszkázni tanuló középkorú férfi történetén keresztül hívja fel a figyelmet a John Lewis üzletlánc az állami gondozásban élő gyerekek helyzetére. Egy tinédzser lány ugyanis épp karácsonykor érkezik meg új nevelőcsaládjához, a reklám során pedig azt láthatjuk, ahogy ezt megelőzően nevelőapja közös pontot keresve, eleinte nagyokat zakózva, de kitartóan gördeszkázni tanul a Blink-182 All the Small Things című számára.

A reklám készítői a Guardian-nek elmondták, az idei év eseményei miatt nem a felhőtlen szórakozás nevében készítették a kisfilmet, inkább egy fontos társadalmi kérdésre akarták felhívni a figyelmet. Bizonyos termékeik – például a képernyőn is megjelenő gördeszka – utáni bevételeik egy részével pedig az ezzel foglalkozó civil szervezeteket támogatnak.

Nagy-Britanniában tömegek kötik a John Lewis karácsonyi reklámjának bemutatásához az ünnepi időszak kezdetét, az üzletlánc pedig rendszeresen hatja meg a közönséget ikonikussá vált hirdetéseivel. Korábban ezekben láthattunk karácsonyi szokásokkal ismerkedő űrlényt, repülő sünt, ügyetlen sárkányt, Elton Johnt, szörnyecskét és trambulinon ugráló kutyát is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!