Sokba lesz nekünk Orbánék választási osztogatása
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány, ezúttal sem mérlegelve azok költségvetési következményeit.
A cég a szeretet fontosságát hangsúlyozza új kisfilmjében.
Nem indulhat ünnepi szezon a John Lewis brit üzletlánc karácsonyi reklámja nélkül. A cég új kisfilmjében többféle filmes és animációs stílus ötvöződik, üzenete pedig, hogy minden apró figyelmességre, gesztusra szükség van, főleg koronavírus által is sújtott 2020-as évben.
A John Lewis nyolc, a pandémia miatt nehéz helyzetbe került alkotót kért fel, hogy dolgozzon a reklámon, ezért lett ennyire változatos – írja a The Guardian. A videó alatt Celeste A Little Love című száma szól.
A reklám Give a Little Love jótékonysági kampányt is promotálja, amely során 5 millió fontot szeretnének karácsonyig összegyűjteni, hogy segítsenek 100 ezer családnak. A cég egy másik reklámot is megjelentet majd, amely az sms-ben küldhető kisadományokra hívja fel a figyelmet.
A John Lewis karácsonyi reklámjainak nagy hagyománya van. Tavaly egy ügyetlen sárkányról szólt a Budapesten forgatott kisfilm, 2018-ban Elton John volt a főszereplő, 2017-ben egy szörnyecske, egy évvel azelőtt pedig egy boxer.
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány, ezúttal sem mérlegelve azok költségvetési következményeit.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
A legnagyobb orosz aranybányászati cég is Konsztantyin Sztrukové volt.
A tervet Magyarországra szabták.
A miniszter beszélt Tiborcz Ferrarijáról és a Pride-ról is.