Megnéztük a Magyarországon 160 millió forintba kerülő legdurvább új Ford Mustangot
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
Friss külsővel, modern műszerfallal és új hibrid hajtásláncokkal debütált a BMW legnépszerűbb modelljének új generációja, ami 6 hengeres motorral is elérhető.
A helyi rendőrök immár zéróemissziós, platós járgánnyal is tudnak járőrözni.
A 1930-as évekbeli sportkocsikat idéző kétüléses roadster igazi különlegesség.
A cégalapító Henrik Fisker neve egy időben jobban csengett, mint Elon Muské.
A triplamotoros F-150 Lightning SuperTruck hamarosan a Pikes Peaken villantja meg őrült teljesítményét.
A helyi adók miatt akár 40-50 millió forintos különbségek is vannak az egyes piacok között.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.
A háromféle változatban támadó megújult Audi e-tron GT akár 2,5 másodperc alatt képes felpattanni 0-ról 100-ra.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
Alig százhuszonöt Koenigsegg Jeskót gyártanak.
A Polestar embléma egykor a Volvo sportos autóit jelölte.
Hivatalosan Grande Panda, de így is rövidebb mint négy méter.
A hidrogén technológia nemcsak a közúti autók, hanem a versenyautók frontján is szépen lassan tör előre. Vázoljuk milyen formában.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóversenyen vasárnap délelőtt komoly baleset történt a 27-es rajtszámú autóval.
Jövő tavaszra lesz kész az új KRESZ, de annyit már most lehet tudni, hogy bevezetik a védtelenebb közlekedő védelmét, külön figyelnek a közúti kakaskodókra.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
Szombat délután 4 órától vasárnap délután 4 óráig lényegében megállás nélkül nyélgázon közlekedni, 330 km/h körüli végsebességgel, tétovázás és hiba nélkül. Le Mans-i 24 órás versenyzőkkel beszélgettünk a helyszínen.