Már nincs kormány a horvátok menő új robotaxijában
Mate Rimac és csapata ezúttal nem 2000 lóerős hiperautóval, hanem egy önvezetésre kihegyezett új városi autóval rukkolt elő.
Mate Rimac és csapata ezúttal nem 2000 lóerős hiperautóval, hanem egy önvezetésre kihegyezett új városi autóval rukkolt elő.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
Július elsejétől erre is érdemes figyelni.
A Hyundai Inster egy egyedi külsejű apró elektromos autó, mely nyomott áron kínál akár 355 kilométeres hatótávot.
A W12 távozott a kínálatból, a rekorderős új V8 pedig plugin hibrid technikával biztosít 81 kilométer lokálisan zéró emissziós hatótávot.
A májusi eladásai közel felére estek vissza a tavalyinak.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
A Rivian mostanra régi motorosnak számít a villanyautómárkák közt, de eddig csak veszteséget termelt. Az idei első negyedévben például több mint 1,4 milliárd dollárt.
A bőven több, mint 300 lóerős új Golf R alig 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.
Immár “i” betűjelzés nélkül és az elődjénél 6 lóerővel kisebb teljesítménnyel kapható a vadonatúj BMW M135 xDrive.
Úgy tűnik, nem minden biztosító akar versenybe szállni.
A hosszú ideje a legnagyobb kínai autóexportőrként jegyzett Chery elsőként a tisztán benzines Omoda 5 kompakt divatterepjárót hozta el Magyarországra, melyet a későbbiekben a plug-in hibrid Jaecoo 7 SUV követ majd a sorban.
Tíz éve még tizenöt modell volt a német statisztikákban 1000 kiló alatt.
Megkezdődött az elődjénél 20 lóerővel erősebb és immár kézi váltó nélküli új Volkswagen Golf GTI forgalmazása.
Az igen kellemes lóerő/kilogramm arányú kompakt képzeletben jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Ez a Mercedes-Benz 300 CE-24 egészen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Nem lenne meglepetés a legnépszerűbb szegmensben terjeszkedni.
Nem kizárt, hogy ez az első példány Magyarországon.