Itt a valaha készült legerősebb VW Golf, ami akár kombiként is hazavezethető
A bőven több, mint 300 lóerős új Golf R alig 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A bőven több, mint 300 lóerős új Golf R alig 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.
Immár “i” betűjelzés nélkül és az elődjénél 6 lóerővel kisebb teljesítménnyel kapható a vadonatúj BMW M135 xDrive.
Úgy tűnik, nem minden biztosító akar versenybe szállni.
A hosszú ideje a legnagyobb kínai autóexportőrként jegyzett Chery elsőként a tisztán benzines Omoda 5 kompakt divatterepjárót hozta el Magyarországra, melyet a későbbiekben a plug-in hibrid Jaecoo 7 SUV követ majd a sorban.
Tíz éve még tizenöt modell volt a német statisztikákban 1000 kiló alatt.
Megkezdődött az elődjénél 20 lóerővel erősebb és immár kézi váltó nélküli új Volkswagen Golf GTI forgalmazása.
Az igen kellemes lóerő/kilogramm arányú kompakt képzeletben jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Ez a Mercedes-Benz 300 CE-24 egészen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Nem lenne meglepetés a legnépszerűbb szegmensben terjeszkedni.
Nem kizárt, hogy ez az első példány Magyarországon.
Második, harmadik autó esetén lehet, hogy bőven megéri egy ilyen kompenzáció.
Az elődjénél erősebb és nagyobb aksis új Golf GTE jelentősen többe kerül, mint a sportos Golf GTI.
Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
Megkezdődött a teljesen új 1-es BMW hazai forgalmazása, a nyitóár 14-15 millió forint magasságában alakul.
A végletekig alaposan kidolgozott kicsinyített Ferrari 499P-nek az árából akár két vadonatúj Suzuki Swift is kijönne.
Másfél évtized alatt költöttek rá ennyit.
Amennyiben valaki egy szalonállapotú régi BMW 645Ci kupéra vágyik, most itt az alkalom, lecsaphat egyre.