Lehet, hogy a jövő elektromos, de a Volkswagen megint milliárdokat fektet a belső égésű motorokba
Csekély 23 ezer milliárd forintot most a “régi technológiára” költenek inkább.
Csekély 23 ezer milliárd forintot most a “régi technológiára” költenek inkább.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
Nem, ez nem egy újabb magas építésű SUV, és nem is egy újabb hibrid vagy elektromos járgány.
A zöld rendszámos új Volkswagen Golf kétféle változatban kapható, a kombinált hatótáv meghaladja az 1000 kilométert.
Ez a kiváló állapotú “Opa’s Benz” képzeletben a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
Nem ez az első alkohol a Tesla fegyvertárában.
Egy QR-kód révén lehet leolvasni az akku „személyes” adatait.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
Megkezdődött az immár kézi váltó nélküli új Volkswagen Golf GTI forgalmazása.
Az ilyesmi a tökéletes pajtalelet.
Oda-vissza és meg egyszer megcsinálta.
Eltartott egy darabig, amíg rájött, hogy nem is az ő Teslája.
A büntetőfékezés tipikusan ezek közé tartozik.
A nézők alig néhány centire állnak az úttól.
A japán cég autóinak legendás megbízhatósága itt mást is jelent.
A négykarikás gyártó középkategóriás villany SUV-jának a gyengébb változata is több, mint 300 lóerős.
A Volkswagen ID.7 legújabb változatának hatótávja nagyobb a Budapest-München közötti távolságnál.
Érdemes lehet kivárni, jöhetnek a kedvezmények?