Közel 440 km/h-val száguld a világ leggyorsabb villanyautója
Már nem a horvát csodaautó Rimac Nevera a legfürgébb.
Már nem a horvát csodaautó Rimac Nevera a legfürgébb.
Nem lesz nagy meglepetés, melyik az.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
A Renault már jól ismert öntöltő hibrid technikájával felvértezett Jogger Hybrid 140-nek alaposan megkérik az árát.
Az egyedi külső megjelenésű Hongqi Guoli hossza alig marad el a 6 métertől.
A Kínában gyártott Lotus Emeya akár több, mint 400 kW-os töltési teljesítményt is képes felvenni.
Ez is egy olyan modell, ahol nem a kocsi, hanem a töltési infrastruktúra a szűk keresztmetszet.
Az autó akkor tudja jól szolgálni az embert, ha a kocsit kezelő jól ismeri a járművét. Ettől persze még nem lesz biztonságos az utazás, a sofőrnek tisztában kell lennie önmaga korlátaival is, és jól fel kell tudni mérnie a vezetési körülményeket: ekkor tudja kihasználni a kocsiban rejlő lehetőségeket.
A nézőkkel szembeni szabályokon is szigorítottak.
Az amerikai gyártó váratlan húzással feltámasztotta a kétezres évek elején még slágerkategóriának számító egyterűt, és milyen jól tette! Teszteltük a Ford Tourneo Courier legújabb változatát.
Idén ősztől már nem adnának ilyen rendszámot a plug-in hibridekre, aki pedig korábban kapott annak is le kell majd cserélni.
A későbbi hétszeres világbajnok 22 évesen kapta meg a nagy lehetőséget.
Baltával faragott formaterv, alaphangon 3 tonnás tömeg, puritán belső, hatalmas raktér és akár bőven 800 lóerő feletti triplamotoros hajtás a most először Magyarországra érkezett Tesla Cybertruckban.
A Mini Cooper akár családi felhasználásra is alkalmas új változata 17,2 centiméterrel hosszabb a 3 ajtós alapmodellnél.
A közel 350 lóerős legújabb Golf R nemcsak ötajtós, hanem kombi változatban is támad.
Az áramvonalas Luxeed R7 süllyesztett kilincsekkel, de hagyományos visszapillantó-tükrökkel támad.
Az elektromos autózással kapcsolatban számos tévhit él, azonban aki tájékozódik, egyből megszabadulhat ezektől és kihasználhatja az új technológia előnyeit. Lássuk, mire érdemes figyelni.
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!