Igazuk van azoknak, akik a benzines vagy dízeles autókra esküsznek?
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Napokon belül eldőlhet, extravámot kapnak-e a nyakukba az Unióban a kínai autógyártók.
Mennyire igaz, hogy a szalonból elhozott vadonatúj autót a következő sarkon már csak jelentős árkedvezménnyel lehetne eladni?
Egy gyorsulási rendezvényen mutatkozott be a jármű, Ferrarik és McLarenek után.
Már nem kell sokat várnunk a Chiron utódjának hivatalos leleplezésére.
A dél-koreai gyártó hamarosan egy minden korábbinál olcsóbb új elektromos autóval rukkol elő.
Feltűnt a színen az AvtoVAZ első lokálisan zéró emissziós terepjárója.
Így, akár egy kijelző is kerülhetne a kormány középrészére.
Az orosz gyártó legújabb modellje az ígéretek szerint 2025-től lesz kapható.
Csekély 23 ezer milliárd forintot most a “régi technológiára” költenek inkább.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
Nem, ez nem egy újabb magas építésű SUV, és nem is egy újabb hibrid vagy elektromos járgány.
A zöld rendszámos új Volkswagen Golf kétféle változatban kapható, a kombinált hatótáv meghaladja az 1000 kilométert.
Ez a kiváló állapotú “Opa’s Benz” képzeletben a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
Nem ez az első alkohol a Tesla fegyvertárában.
Egy QR-kód révén lehet leolvasni az akku „személyes” adatait.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.