Zéró villany, nulla turbó: a legerősebb szívómotoros fenevadak
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A nemrégiben teljesen megújult E-Klasse immár gázolajos tölthető hibrid változatban is elérhető.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.
1957 nyarát írjuk és Forma-1 látványos csillogása mögött az exversenyző Enzo Ferrari, és a cége is a túlélésért küzd.
Ötödik hónapja szinte változatlan a gazdát cserélő személyautók száma.
Néha tényleg megvalósul az időutazás.
Íme a megoldás arra az esetre, ha egy kicsit egyedibb külcsínű AMG EQS-re vágyunk.
Ez a remek kiállású Fiat 124 Special több, mint 50 évvel tekeri vissza az idő kerekét.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
Egy szervezet a villanyautók miatt vetette fel az ötletet, pedig lehet azzal is kéne foglalkozni, hogy az autók egyébként is túl nagyok már a normál parkolóhelyekre, így túl közel állnak egymáshoz.
A Csillag térnél adta meg magát az olasz paripa.
Elsősorban taxisok és flottaszolgáltatók kaphatnak pénzt.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
200 lóerő feletti literteljesítményével már a hagyományos benzinmotorok közt is az elitbe tartozna.
Az erősen megkímélt állapotú W140-es Mercedesre vágyóknak mindenképpen érdemes egy pillantást vetniük erre a "bálnára".