Drága portéka az utolsó kéziváltós Mini
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A hátsókerék-hajtású roadster csúcsmodellje bőven több mint 500 lóerős produkciót ad elő.
A dízel plugin hibrid hajtásláncú, rendkívül alacsony fogyasztású Volkswagen XL1 új színt visz a szürke utcaképbe.
Új, nagy teljesítményű elektromosautó-töltőket építenek ki az egész országban. Az elsőt napokon belül átadják.
Felfrissített designnal és modernizált technikával debütált a felfrissített brit SUV.
A Ford Supervan 4.2 ugyan gyengébb az elődjénél, cserébe viszont könnyebb és nagyobb a leszorítóereje.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
Egy érdekes, ám kissé homályos szabadalom mentén újítaná meg az évtizedek óta változatlan biztonsági övet az Apple.
1000 lóerővel, 1000 kilogrammal és egy méretes ventilátorral debütált az őrült tempóra képes McMurtry Spéirling Pure.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.
A bőven több mint 700 lóerős teljesítményű Batur nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Megérkezett az áprilisban leleplezett új E-Klasse praktikus puttonyos változata.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
Megérkezett a japán gyártó HR-V és CR-V közé pozicionált, mindenféle előzmény nélküli újdonsága, a megemelt Civicnek is betudható hibrid ZR-V, melyet a Barcelona környéki utakon volt szerencsénk alaposan kipróbálni.
A 40d azoknak készült, akik esetleg keveslik a 30d 298 lóerős teljesítményét.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a 23 colos kerekeket sem találják elég méretesnek a bajorok flagship SUV-ján.
A 4 másodperces 0-100-as szintidejű Nio ET5 Touring hatótávja meghaladja az 550 kilométert.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.