A Temu reagált az ellenük indított hatósági vizsgálat hírére
“Viszonylag újak vagyunk a piacon” – írta a cég szóvivője.
“Viszonylag újak vagyunk a piacon” – írta a cég szóvivője.
Félmilliárd forintra becsülik csak decemberre a Temu reklámköltéseit piaci elemzők. Arra is figyelmeztetnek, hogy ha sikerrel uralja le a piacot a kínai kiskereskedő, akkor eltűnnek a mostani kedvezmények, és egy olyan kereskedő maradhat a nyakunkon, akivel szemben nehéz lesz érvényesíteni a vásárlói jogokat. A hazai kereskedők védelme érdekében állami beavatkozásra is számítanak, de létrehozták a Temu Indexet, hogy megmutassák mennyire nyomulnak a kínaiak.
Meg tudtuk venni az első 50 forintos betétdíjjal terhelt visszaváltható palackot, amit este vissza is váltottunk. A géppel flottul ment minden, a pénztáros viszont lefagyott.
A koreai sajtó szerint már a vendégmunkásokat is toborozzák.
Igyekeznek elkerülni az online kereskedők, hogy bukjanak a Magyar Posta kötelezően rájuk erőltetett szállítási szolgáltatásain, van, aki ezért pluszköltséget számolna fel.
A youtuberek áltak kultikussá tett üdítő olcsóbb lesz, mint a kínai vegyeskereskedésekben, de így is jelentősen túlárazott, pláne ha megnézzük, hogy a német lánc otthonában mennyibe kerül.
Kényelmesebb és hatékonyabb is, ha bevásárlásainkhoz a telefonunkat is segítségül hívjuk, most ráadásul a szokásosnál is többet spórolhatunk vele.
Kormányrendelet mondja ki, hogy ismét jöhet az ukrán méz.
Néhány változásra is szükség lenne a cégvezető szerint.
Számos pénztárcabarát ajánlattal rukkolnak elő a hazai élelmiszer-kiskereskedők, és ha odafigyelünk, szinte minden héten találhatunk valamilyen új akciót, amivel jelentősen csökkenthetjük kiadásainkat úgy, hogy közben minőségi élelmiszerhez jutunk.
Csütörtöktől egy héten át 10 százalékkal kevesebbe kerül a 65 éven felülieknek, ha zöldséget, gyümölcsöt vagy húst vásárolnak.
Egy év alatt jelentősen nőtt az Egyesült Arab Emírségeken keresztül zajló, úgynevezett reexport mértéke, de bővül a kétoldalú kapcsolat is.
Csak alternatív-, ökológiai- és szabadtartásból származó tojást kínál 2024. január végétől négy fővárosi SPAR-üzlet, ketreces tartásból származó termékeket viszont nem. Utóbbiakat eddig is fokozatosan vezette ki a piacról a vállalat, összhangban azokkal az uniós törekvésekkel, amelyek végleg megszüntetnék a ketreces állattartás lehetőségét a tagállamokban.
Nagyon félrement a cég ausztráliai reklámkampánya.
A brit piacot uraló Danone pedig gyorsan lejjebb is vitte néhány termék árát.
Ki vágyból, ki ügyeskedésből, ki bosszúból rendel utánvéttel árut úgy, hogy esze ágában sincs átvenni. Ezzel meglepően nagy veszteség jelentkezik a webshopoknál, amelyek minden garast megfognának, különösen most, a növekvő költségek és a csökkenő forgalom mellett. A szakmai szervezet speciális szoftverrel kísérletezik, de senkinek sem kell súlyos következményektől tartania: legfeljebb kimarad egy-két körből.
Már 78 termékkategóriában hasonlíthatók össze az árak január közepétől.
Egymásra kontráz a Lidl és az Aldi a karácsonyi halultiban: halpéntekre jött a halcsütörtök, és már a 30 százalékos akciónál tartanak.
Hét euró a sült kolbász, három a forralt bor.
Az élelmiszer-üzletláncok közül a Penny és a Lidl valamennyi üzlete zárva lesz december 24-én, a Spar is zárva tartja a legtöbb saját üzletét a bevásárlóközpontok kivételével, hasonlóan a Rossmann drogérialánchoz, nem nyitnak ki a JYSK és a Diego lakberendezési üzletei sem. A megelőző napokban azonban a boltok jellemzően hosszabb nyitvatartással várják majd a vásárlókat.