#kereskedelem




A magyar cég, amely személyes kapcsolattal és olcsósággal kel versenyre a nagy kiskerláncokkal
 

A magyar cég, amely személyes kapcsolattal és olcsósággal kel versenyre a nagy kiskerláncokkal

Országos hálózat kialakítását tűzte ki célul az idén 25 éves, több mint 200 franchise-üzletet ellátó Dél-100 Kft. A jelenleg elsősorban Közép-Magyarországon aktív kiskereskedelmi lánc az olcsósággal, az árukínálat dimanikus alakításával és a vevőkkel fenntartott személyes kapcsolattal szállna versenybe a nemzetközi láncokkal a háztartási vegyi áru, iparcikk, tartós és reformélelmiszerek frontján.

hvg.hu hvg.hu







A hónap elején még kényezteti magát a magyar, a végén pedig csak az a lényeg, kerüljön valami az asztalra
 

A hónap elején még kényezteti magát a magyar, a végén pedig csak az a lényeg, kerüljön valami az asztalra

Prémium online szupermarketnek indult, aztán először jött a Covid, most pedig az elszálló árak – mindkettő a stratégia felülvizsgálatára kényszerítette a Kifli vezetését. De hogyan reagál egy üzletlánc arra, ha hetente nőnek a beszállítói árak és közben egyre több árura terjed ki a fogyasztói árak korlátozása? És hogyan reagálnak a fogyasztók a drágulásra? Klekner Péterrel, a Kifli.hu ügyvezető igazgatójával, és Sárközi Péterrel, a társaság üzleti elemzőjével beszélgettünk.