Július végétől egy hónapig csak Újpest-központ és a Göncz Árpád városközpont között jár a 3-as metró
Folytatódik a felújítás.
Folytatódik a felújítás.
Személyi sérülés nélkül sikerült megúszni a kényszerleszállást, csak néhány autó tört össze, és pár villanyoszlop kidőlt.
Óriási szerencsével senki nem sérült meg.
A Budapest-Vác-Szob vonalon ismét lehet rendesen közlekedni, a veresegyházi vonalon még maradtak a korlátozások
Két völgyhíd is lesz az új szakaszon.
A hegyeshalomi vonalon és Veszprém felé is hosszabb menetidővel kell számolniuk az utasoknak.
A rendőrök az M1-es és az M7-es autópályákon ellenőriztek az autósokat.
Már csak egy ütős név, egy logó, na meg konkrét tervek hiányoznak.
A Magyar Közút szerint csoda, hogy túlélték az autó utasai, akik éjjel az autópálya belső sávjában sétáltak.
A legnépszerűbb út a budai rakparti, de az Árpád híd vagy a Hungária körút biciklisforgalma is érezhetően nőtt.
Egy autó ütközött össze egy motorossal. Egy fiatal férfi súlyosan megsérült, őt kórházba szállították.
Az ITM újabb vizsgálata árulkodik erről.
Magyarországon 1941. július 6-án vezették be a jobb oldali közlekedést. A változás még nem érintette Budapestet, a fővárosban néhány hónappal később, november 9-én álltak át az új közlekedési rendre.
A precíz eszközökből 40 darabot vásárolnak.
A közútkezelő azt mondta az autósnak, akit a kár ért, hogy a történtekért az felel, aki elhagyta a bútordarabokat. Őt viszont nem találják.
Az ideiglenes intézkedéssel gyorsítanák az átkelést. Magyarországra most kizárólag az autópályán lehet bejutni a röszkei átkelőnél.
Három autó karambolozott, csak a külső sáv járható az M1-esen a herceghalmi csomópont után.
A horvát oldalon vezettek be szigorítást, ezért a torlódás.