Újra ráküldi Nagy Márton a fogyasztóvédelmet a légitársaságokra
A kormány szerint ők megszüntették a reptéri káoszt, de azért egy újabb, rendkívüli vizsgálat következik.
A kormány szerint ők megszüntették a reptéri káoszt, de azért egy újabb, rendkívüli vizsgálat következik.
Mi a baj a MÁV-val és hogyan lehetne megoldani azt akár holnap, akár hosszú távon? Miért hagyja a kormány lerohadni az autós közlekedés javára a vasutat, miközben a miniszterelnök „Bukarest–Budapest TGV-ről” beszél? Közéleti podcastunkban elmagyarázzuk a MÁV-krízist.
Júliusban a negyedik, az év első hét hónapjában pedig a második leggyorsabban bővülő e-autó-piac volt a magyarországi az Európai Unióban, ami a karbonsemlegesség szempontjából jó hír, de az akkugyártásra fókuszáló nemzetgazdaság számára már kevésbé.
Az sem kizárt, hogy észre sem vette a tilos jelzést a sofőr.
A műszaki mentés idejére a külső és a leállósávot lezárták.
Bár a Keletiben helyreálltak a dolgok, a két politikus csörtéje kitart.
A MÁV közleménye szerint már csak egy vágányon zajlanak a munkálatok.
Továbbra is számítani kell azonban arra, hogy egyes vonatok más budapesti állomásokra érkeznek és onnan indulnak a Keleti helyett.
A közlekedési szakember szerint Lázár János a vidékieknek ártott a legtöbbet.
Úgy tűnik, az utasok megszokták a vasúti közlekedéssel járó fennakadásokat, legalábbis ez derült ki hétfő délelőtt Rákoson. A külvárosi állomás fontos csomóponttá vált, miután a baleset miatt lezárt Keleti pályaudvarra igyekvők itt szállhatnak át a pótlóbuszokra. A beszámolók szerint reggel volt egy kis káosz, de délelőtt már olajozottan ment az átszállás.
Érdemes lehet az autópálya-átkelő helyett itt próbálkozni a nagy számban visszatérő, Nyugatra tartó vendégmunkások miatt.
A vasárnapi baleset okairól egyelőre nem beszél a MÁV vezetése. Ez azonban csak az egyik problémája a hazai vasúti közlekedésnek.
A Keleti és a Nyugati pályaudvar után a Déli pályaudvar vonala is elesett.
A közlekedési szakértő szerint a budapesti olimpiának is előfeltétele a vasúti közlekedési hálózat felújítása, amelyre stratégia és forrás is lett volna, ha Lázár János nem állítja le a beruházásokat.
A Holland Adatvédelmi Hatóság szerint a fuvarszervező cég nem tartotta be a GDPR-előírásokat, amikor a sofőrök adatait Amerikába továbbította.
Három dilatációs zsalut kell sürgősen kicserélni.
A baleset miatt már a Budapest-Szob vonalon is késnek a vonatok.
A Keleti pályaudvar bizonytalan ideig nem indít és nem fogad vonatokat, így a forgalmi rend jelentősen módosul az érintett vonalakon.
A Kolozsvár felől érkező Claudiopolis InterCity már majdnem befutott a Keleti pályaudvarra, amikor kisiklott. A pályaudvar forgalma megbénult, és a MÁV közölte: az elővárosi és távolsági vonatok is más budapesti állomásokról indulnak vissza.