Elesett az M0-s, 10-12 kilométeres dugók vannak
Közel egy óra átjutni csak a feltorlódott részeken.
Közel egy óra átjutni csak a feltorlódott részeken.
Kollégánk a Ferenciek terénél EU-s soros elnöki rendszámmal felszerelt autókat látott, de az illetékesek tűzre hivatkoztak neki.
Legutóbb tavaly novemberben kapta meg az engedélyt a beruházás.
Egy utas vette videóra a vezetés közben telefonáló buszsofőrt.
Cáfolták azt is, hogy magára hagyta volna az utasokat, a szerelvényen várta meg a váltótársát.
Nemet mondott a túlórára a mozdonyvezető, így egy órával később értek haza azok, akik Tatáról Kelenföldre próbáltak eljutni.
Évek óta nem sikerül a rollerek helyzetét a közlekedésben rendezni, de bírósági gyakorlat és iránymutatás van.
A sofőr egy furgonossal majdnem frontálisan ütközött is.
A HÉV-ek jövőre is ugyanolyan menetrend szerint, azaz ugyanolyan gyakran és kapacitással fognak közlekedni, mint idén – közölte a MÁV-csoport. A HÉV-ekért felelős állami társaság vezérigazgatója egy hétfő reggel megjelent interjúban még azt mondta, nincs döntés az ügyben.
A HÉV-járművásárlással és a járatritkítással kapcsolatos kommunikációban is ellentmondást talált Vitézy Dávid.
Hasonlóan nagy csomópont csak az M0-snál van.
A HÉV járatritkítási tervének kiszivárgása és az ezt követő szakmai-politikai botrány első áldozata a MÁV-HÉV Zrt. vezérigazgatója, Nagy Gábor lett, akit csütörtökön menesztettek, nem sokkal Lázár János szakminiszter témába vágó kirohanása után – értesült a HVG. A MÁV lapunknak megerősítette az azonnali távozás hírét.
Sebességkorlátozásokra és torlódásokra kell számítani.
Tíz kilométert kellett kerülniük egy kiskőrösi vasúti átkelőnél az arra tartó embereknek azért, hogy Szijjártó Péter és Mészáros Lőrinc megtekinthesse és felavathassa a Budapest–Belgrád-vasút helyi szakaszánál az utolsó sínszál lerakását. A közpénzből és állami hitelből zajló beruházás eseményére nemcsak az állampolgárokat, de a független sajtót sem engedték be.