Szinte félrelökdöste a gyalogosokat egy autós Győrben, úgy ment át a tiloson – videó
Nem tudni, miért nem állt meg.
Nem tudni, miért nem állt meg.
Az biztos, hogy a belső sávban nem közlekedhetett volna.
Pedig az EU két éve döntött róla, hogy kötelező.
Ez annak fényében, hogy közel hatszor annyiba kerül átlagosan egy ilyen bringa, mint egy hagyományos, különösen figyelemre méltó.
Semmire nem reagált a sofőr.
Számos járat fővárosi végállomása módosul.
Az ország egyik legújabb sztrádáján egy hónapja vált járhatatlanná egy szakasz.
Újabb olyan jelenet, amikor egy vélt vagy valós sérelmet azonnal meg akar torolni valaki.
A lényegük éppen az, hogy nem lehet tudni, van-e bennük sebességmérő, vagy nincs.
A korábban megvásárolt menetjegyek és helyfoglalások díjmentesen visszaválhatók.
Most különösen érdemes egy fontos mozdulatról nem megfeledkezni az autókban.
Számtalan hasonló videót mutattunk már, mindig ugyan azzal a szituációval.
Hatalmas vészfékezéssel sikerült csak elkerülni a bajt.
A villámcsapás nem tett kárt a gépben, így folytathatta útját.
A váltás már február végén megtörtént, a honlapra azonban csak nemrég került ki az új vezérigazgató neve.
A 737-esek és a 757-esek után már a 777-esekkel is baj van, Oszaka helyett csak Los Angeles-ig jutott a San Franciscóból felszálló gép.
Közzétette a BKK és a MÁV is, milyen változások vannak az ünnepi forgalomban.
Talán nem hallott róla, hogy március óta ezt kockáztatja, aki extrém gyorsan hajt.
A miniszter szerint gyorsan halad a Budapest Airport megvásárlása, és nagyon közel van a lezárás.