Újabb 20 milliárd forintot adott a kormány a Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítésére
A teljes összeg már bőven 700 milliárd fölött van, de "többletfeladatok merültek fel".
A teljes összeg már bőven 700 milliárd fölött van, de "többletfeladatok merültek fel".
A szombati tömegszerencsétlenséget nem megszokott, hanem extrém időjárási viszonyok okozták – ezzel védekezett az M1-es autópályát üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt., miért nem védte semmi a pályát a por ellen. Magyarországon egyébként egyetlen autópálya sem rendelkezik porvihar elleni védelemmel, és a szél ellen sem lehet mit tenni.
A brüsszeli tervezet célja, hogy azokban az országokban is, ahol élethosszra szól a jogosítvány, legyen végre valamiféle kontroll.
Az e-rollerek ugyan joghézagokban gurulnak, de a Kúria szerint annyira azért nem, hogy annyit ne lehetne megállapítani: gépi hajtású járművekről van szó. A kormány azt ígéri, lesz KRESZ-módosítás, de azt nem árulják el, mikor. Pedig az e-rollerek szabályozása nagyon sürgős lenne.
Közel háromszázmillió forintot költenek az új készülékekre.
Bizonyos szakaszokon szerdán épp úgy nem lehetett látni a portól, mint a múltheti tragédia idején.
A leállósávon útellenőri autó és egy hatósági jármű is figyelmeztet a veszélyre.
Bezárt mind a 270 metróállomás. Egy megtakarítási csomag terve ellen tiltakoznak ezúttal a tömegközlekedési vállalatnál, de rendkívül sok mostanában a sztrájk Nagy-Britanniában.
A viharos erejű széllökések miatt időnként sűrű por és homokfelhő rontja a látási körülményeket az M1-es autópályán a 102-es és 103-as kilométer közötti szakaszon, Nagyszentjános és Bőny térségében - figyelmeztet az Útinform. Úgy tudjuk, a térségben lassítják a forgalmat.
Összegyűjtötte a BKK, milyen lezárások és terelések lesznek a nemzeti ünnepen.
Előbb a járvány, majd a pénzhiány miatt állt le a dunai BKV-hajóforgalom, és nem úgy tűnik, hogy egyhamar újraindulna.
Korábban több mint tíz kilométeren torlódtak a járművek, amíg az útfenntartó aszfaltozott a tömegkarambol helyszínén.
A volt közlekedési államtitkár szerint a vasút a Balaton felé ma már versenyképes időben és kényelemben is, de tény, hogy további fejlesztésekre lenne szükség.
Azt javasolják, mindenki kerüljön az 1-es út felé, de épp ezért már az 1-es úton is dugó van.
Sok sofőrnek egyszerűen elege lett, hogy várnia kell.
Az Útinform azt kéri, hogy aki teheti, a megnövekedett menetidő miatt válasszon másik útvonalat.
A Margit híd és a Közraktár utca közötti részről tűnnek majd el a kocsik.
Az IC-khez a leginkább kihasznált idősávokban lehetőség szerint egy-két kocsival többet kapcsol majd a MÁV.
Az eszközök az érkező járművek fényszóróinak fényét megtörik, és bevetítik arra a területre, ahol a vadak mozognak.
Az állat egyáltalán nem látszik a felvételen.