Tetszett a cikk?

A Time Warner amerikai médiakonszern lapjelentések szerint négy üzleti részre darabolja internetes leánycégét, az America Online-t.

Az átalakítás célja, hogy az előfizetőktől erősen függő gazdálkodási modellt a nagyobb részben reklámfüggő modellé alakítsák, amelyben egyre növekvő számú fogyasztó használhatja ingyen az AOL szolgáltatásait.



Az AOL szerkezetét - a The Washington Post szerint - decentralizálják, ettől azt várják, hogy az egyes üzletrészek ütőképesebben gazdálkodnak majd. A négy vállalatrész az internet-hozzáférés, a digitális szolgáltatások, a tartalomszolgáltatás, valamint egy új európai üzletág lesznek. Az átszervezés a vezetést is átalakítja: több vezető távozik, illetve a cég más üzletágaiban kap pozíciót.



(MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!