Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A BARFormula One csapatát annak a közös vállalkozásnak adták el, amelynek tulajdonosai a japán Honda motorgyár és a British American Tobacco (BAT) dohánygyár.
A BAT a részvények 55 százalékát tudhatja magáénak; a Honda a fennmaradó 45 százalékkal rendelkezik a BARH Limitedben.
A csapatot működtető British American Racing GP Ltd részvényeit decemberben ajánlották fel eladásra, hogy ezzel az eljárással kerüljék ki az átalakítást ellenző kisebb részvénytulajdonosok ellenállását.
A BAT, amely a csapat 1999-es indulásakor a pénz javát adta, korábban a részvények 90 százalékát birtokolta, a többi részvény néhány társalapító kezében volt.
A dohánygyár korábban jelezte, hogy elhagyja a sportágat, mert – az EU döntése értelmében augusztus 1-jétől – érvénybe lépnek a dohányreklámokat tiltó rendelkezések.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.