Újabb klasszikus termékmárka tűnik el

Kilencven éves működés után az idei év végén bezárják a Schott Jenaer Glas csoport háztartási üvegtermékeket gyártó részlegét, s ezzel befejeződik a jénai termékek gyártása.

  • MTI MTI
Újabb klasszikus termékmárka tűnik el

A speciális üvegtermékeket gyártó német technológiai vállalat a háztartási üzletágban nem tudta állni a versenyt az olcsó kelet-európai és ázsiai termékekkel. A többszöri átszervezés ellenére a háztartási üvegtermékek gyártásában több milliós veszteség halmozódott fel. 

Az üzletágban foglalkoztatott 120 dolgozóból várhatóan 30-at elbocsátanak, a többieknek a tervek szerint a konszernen belül adnak munkát. A csoport tavaly rekordnagyságú, 80 millió euró árbevételre tett szert, de ennek jó része nem a háztartási üzletágból, hanem az építészeti üvegek, az üvegkerámia és a tűzvédelmi termékek értékesítéséből származott.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.