szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesco teljes magyarországi telekommunikációja a Pannon GSM hálózatán keresztül zajlik 2005 áprilisától. A több, mint 70 helyszínen működő áruházlánc minden vezetékes állomását GSM-készülékre cseréli.

„A vállalati mobil rendszerek ma már kényelmesebbek, könnyebben kezelhetőek, rugalmasabbak és költséghatékonyabbak mint a vezetékes központok" – idézi a cég a hvg.hu-hoz eljuttatott közleménye Dolmányos Gábort, a Tesco informatikai igazgatóját.

„Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Tesco üzletlánc az első olyan nagyvállalati ügyfelünk, amely a beszéd alapú távközlési igényeit kizárólag mobil távközlési szolgáltatásokkal oldja meg és ehhez partneréül a Pannon GSM-et választotta" - tette hozzá a közleményben Kőnig Róbert a Pannon GSM vezérigazgató-helyettese.

A Pannon GSM munkatársai március végére fejezik be a Tesco áruházainak és kiszolgáló létesítményeinek teljes mobilosítását; ezt követően a vállalat mintegy kétszáz előfizetését és 50 darab vezetékes alközpontját cseréli le közel nyolcezer  GSM eszközre.

Az országszerte üzemelő 42 hipermarket és 27 bolt, valamint a három logisztikai központ és két iroda között a Pannon Mobilalközpont biztosítja az állandó kapcsolatot. A mobil rendszer az egyes létesítményeket önálló egységként kezeli: külön-külön központi hívószámot, egyedi bejelentkező üzenetet és saját menürendszert biztosít számukra, ugyanakkor a 74 helyszínt egy közös rendszer fogja össze. Így a cégen belüli hívások az irodai hálózatoknál megszokott módon ingyenesek, még az egymástól akár több száz kilométerre lévő áruházak esetében is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Közel 50 ezren váltottak vezetékes telefonszámot tavaly

Az elmúlt év utolsó hónapjában a bekapcsolt vezetékes fővonalak száma közel 8 ezerrel nőtt. Tavaly december végén a vezetékes fővonalak száma Magyarországon 3 564 439 volt, több mint 38 ezerrel, azaz 1%-kal kevesebb mint 2003 végén – közölte a hvg.hu-hoz eljuttatott közleményében a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).

Gazdaság

Egyre kevesebbet beszélünk vezetékes telefonon

A bekapcsolt vezetékes fővonalak száma augusztusban 3,571 millió volt, 10 ezerrel kevesebb, mint július végén - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH). A hívások átlagos időtartama a júliusi 211,1 percről 203,3 percre mérséklődött.