Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A nagyméretű lapképernyős tévék piacán az LCD-képernyős készülékek forgalma februárban első alkalommal haladta meg a plazmaképernyősekét Japánban.
Az eladott 37 colosnál nagyobb átmérőjű lapképernyős tévéknek 50,5 százaléka volt LCD, a többi pedig plazma - jelenti a GfK Marketing Services Japan Ltd. piackutató cég. Értékben a forgalom 51,8 százalékát tették ki az LCD képernyős készülékek. Tavaly még csak 28 százalék volt a szám szerinti arány. Azóta a Sharp és a Sony is piacra dobott 40 colosnál is nagyobb képátmérőjű modelleket is.
A japán plazmaképernyő piacot uraló Matsushita Electric Industrial Co. kétségbe vonja a GfK adatainak a helyességét. A japán információtechnológiai vállalatok szövetségének adatai szerint a 30 colosnál nagyobb képátmérőjű LCD-tévékészülékek forgalma februárban darabszám szerint 2,7 szorosa volt az egy évvel korábbinak, míg a plazma készülékek forgalma mindössze 14,7 százalékkal emelkedett.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.