Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Google internetes keresőprogram vállalkozása 5 százalékos részesedést szerzett a világ vezető médiavállalkozásának, az amerikai Time Warnernek a birtokában lévő AOL (American Online) cégben, egymilliárd dollárért. Az AOL gyakorlatilag kikosarazta a másik amerikai kérőt, a Microsoftot.
A megállapodás felértékeli az AOL-t, amely ezzel mintegy 20 milliárd dollárt ér. A Google minden AOL netes kapcsolatra utal majd keresőprogramjainak működtetésekor, hozzáférhetővé teszi annak minden internetes tartalmát, egyebek között videofilmeket, míg az AOL felületet biztosít a Google és rendszere által szerzett hirdetések részére.
Eredetileg a Microsoft szerette volna - lassan már egy éve próbálkozva - ezeket az elsősorban hirdetési bevételeket generáló előnyöket megszerezni. Kimaradásával az üzletből még inkább háttérbe szorul a keresőprogramok piacán, ahol a Google mellett még a Yahoo jelentős nemzetközi szereplő. A megállapodást a jelentések szerint még a Time-Warner igazgató tanácsának jóvá kell hagynia.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.