Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Sony többet adott el ugyan síkképernyős televíziókból és más elektronikai termékekből, de az átszervezések miatt nőtt az adózás utáni veszteségük.
Tovább nőtt a japán Sony szórakoztató elektronikai konszern adó utáni vesztesége a január-március közötti időszakban, elsősorban az átszervezésekkel járó tetemes kiadások miatt. Az értékesítés azonban nőtt: többet adtak el a síkképernyős televíziókból, illetve más elektronikai termékekből.
Az adó után veszteség 66,5 milliárd jenre(581 millió dollárra) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 56,5 milliárdról. Az árbevétel 8,7 százalékkal 1,85 ezer milliárd jenre emelkedett a tavaly első negyedévi 1,70 ezer milliárdról
A márciussal végződött egész évben nyereséget mutatott a cég, bár 25 százalékkal kevesebbet, mint egy éve: a mérleg szerinti eredmény, 123,62 milliárd jenre esett 163,84 milliárdról. Az üzemi eredmény viszont 68 százalékkal nőtt 191,26 milliárdra 113,92 milliárdról. A csoport szintű árbevétel 4,4 százalékkal 7,48 ezer milliárd jenre emelkedett 7,16 ezer milliárdról.Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.