Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A British Airwaysnél 19 százalékkal nőtt a nyereség, 467 millió fontos adózott eredményt jelentett a légitársaság.
A British Airways, nagyságra a második légitársaság Európában, pénteken 467 millió fontos adózott eredményt jelentett a márciussal zárult üzleti évéről, 19,1 százalékkal többet az előző évi 392 milliónál. A javulás a kereslet növekedésének és a jegyárak emelkedésének tudható be, az üzemanyagfelár miatt. Különösen az első osztályú és az üzleti osztályú utaztatás lendült fel, új járatokat indítottak India és Kína felé, és tíz év óta először profitot termeltek a rövid távú, európai járatok is, amelyeken idén jegyárcsökkentéssel igyekszik küzdeni az olcsó jegyes cégek konkurenciája ellen a British Airways. Ezeken a járatokon az üzemanyagfelár szeptember óta változatlan.
Az adó előtti eredmény 20,9 százalékkal 620 millió fontra javult 513 millióról, az üzemi eredmény 705 millió fontra nőtt 556 millióról - az aránya 8,3 százalékra javult 7,2 százalékról, 2008-ra 10 százalékot terveznek -, a bevétel 9,6 százalékkal 8,515 milliárd fontra emelkedett 7,772 milliárdról, miközben a rendelkezésre álló utaskilométer-szám 2,6 százalékkal gyarapodott. Az elemzők csak 695 millió fontos üzemi eredményt vártak átlagosan.
A beszámolóban panaszolták az üzemanyagköltség 44,7 százalékos emelkedését, 1,6 milliárd fontra, és továbbra is "kihívásnak" nevezték az alkalmazottak költségét, amely 5 százalékkal növekedett. A teljes költség 8,2 százalékkal nőtt, miközben más költségeket csökkentettek, például az önkiszolgáló beléptetés (check-in) bevezetésével. Mindazonáltal az egy utaskilométerre jutó üzemi költség csak 0,5 százalékkal nőtt.
A British Airwyas két év alatt 450 millió fontos, elbocsátásokkal járó költségcsökkentéssel - igaz, ennek nagyrészét bizonyára elviszi az üzemanyag árának emelkedése - és a jegyárak időről időre ismétlődő lefaragásával küzd az olcsó jegyes légitársaságok versenyével. Április végén 50 százalékig terjedő árcsökkentéseket jelentett be európai járataira, 65 viszonylatra, azzal a kimondott céllal, hogy visszahódítsa az utasokat az olcsó jegyes cégektől. Ezt megelőzően a British Airways európai jegyárai az utóbbi tíz évben átlagosan 70 százalékkal csökkentek Ugyancsak áprilisban viszont 35 fontra emelte 30 fontról a tengerentúli járatain az üzemanyagfelárat. A felárat 2004. májusban vezette be, 2,50 fonton.Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.
Lélegzetelállító alpesi tájaktól a Harry Potterből ismerős viaduktig az öreg kontinens tele van szebbnél szebb vasútvonalakkal, melyeknek nagy részén ráadásul külön felár nélkül vonatozhatunk.